Site icon Blog poświęcony publikacjom cyfrowym prowadzony przez PressPad

Co Się Dzieje, Gdy Zamówisz Aplikację Na IPada Za Pomocą PressPada?

Odkąd zmieniliśmy nasz model współpracy z magazynami, otrzymujemy więcej zamówień na aplikacje na iPada niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego zamierzamy poświęcić jeden artykuł na blogu, aby wyjaśnić cały proces zamawiania magazynu na iPada: co dzieje się za kulisami, co robimy dla wydawców, dlaczego i gdzie Apple jest zaangażowane i co się dzieje, gdy aplikacja z Twoim magazynem jest gotowa w App Store.

Koniec z darmowymi aplikacjami.

W PressPad każdy wydawca, który zdecyduje się na współpracę z nami, kupuje aplikację Apple iOS Newsstand.

EDIT: [21 kwietnia 2016]. Zastrzeżenie! Ta informacja straciła ważność. Została opublikowana w 2013 roku. Od tego czasu App Store zmienił się, podobnie jak PressPad. Nie oferujemy już darmowych planów, jednak mobilne aplikacje magazynowe PressPad pozostają przystępne cenowo dla wydawców takich jak Ty.

1. Zamawianie magazynu na iPada za pomocą aplikacji PressPad

Aby zamówić aplikację, wydawca musi:

  1. Utwórz bezpłatne konto w systemie PressPad system. Założenie konta odbywa się przez przeglądarkę internetową i może to zrobić każda osoba w wydawnictwie, ponieważ nie jest wymagana specjalna wiedza, a jedyną potrzebną rzeczą jest przeglądarka internetowa.
  2. Prześlij co najmniej jeden magazyn w formacie PDF i określ jego cenę.
  3. Wysłanie zamówienia – Na ostatnim etapie wydawca wypełnia nazwę swojego magazynu, jego opis, wybiera cenę prenumeraty dla czytelników i wysyła zamówienie do PressPad.

2. Etap przygotowania w PressPad

Gdy wszystkie informacje od wydawcy zostaną do nas przesłane, przystępujemy do budowy jego aplikacji na iPada i iPhone’a. Korzystamy z dobrze znanego i niezawodnego szablonu, który opracowaliśmy w ciągu ostatnich 2 lat i który pozwala nam przejść do następnego etapu procesu po kilku minutach.

Na tym etapie możemy jeszcze skontaktować się z wydawcą w celu omówienia wątpliwości, uzupełnienia opisu itp.

Wydawca może również wgrać do panelu więcej wydań swojego magazynu. Wgrywanie wydań archiwalnych jest bardzo dobrą techniką sprzedaży. Wydawcy nie mają ograniczeń co do liczby wydań, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by wgrać do panelu wszystkie kiedykolwiek opublikowane wydania.

3. Przesłanie magazynu do recenzji w App Store

Gdy aplikacja jest gotowa, przesyłamy ją do Apple App Store. Gdyby wydawca robił to samodzielnie, potrzebowałby konta deweloperskiego Apple (99 USD rocznie), pewnej wiedzy na temat procesu składania wniosków, IT i dużo czasu.

Dzięki współpracy z PressPadem wydawca nie musi martwić się o nic, co związane z Apple. Tygodniowo zgłaszamy do App Store kilkadziesiąt magazynów. Ma to wpływ na dwie rzeczy:

Ważna uwaga: Apple dokonuje przeglądu technicznego oprogramowania, nie weryfikuje zawartości czasopisma. Proces ten jest jednolity dla czasopism, gier, programów narzędziowych, książek i każdego innego oprogramowania, które jest zgłaszane do App Store.

4. Aplikacja jest gotowa do sprzedaży

Gdy Apple zakończy weryfikację, aplikacja magazynu staje się dostępna w App Store. Ponieważ to my jesteśmy informowani przez Apple o tym fakcie, przekazujemy tę informację wydawcy.

Wydawca otrzymuje link do swojej aplikacji oraz zestaw kilku porad, które pomogą mu poinformować czytelników o nowej formie magazynu i rozpocząć sprzedaż.

Od tego momentu aplikacja jest dostępna w App Store, a czytelnicy na całym świecie mogą pobierać i kupować zarówno pojedyncze wydania, jak i subskrypcje.

5. Miesięczne rozliczanie rachunków

Po 10. dniu każdego miesiąca w panelu wydawcy automatycznie generowane są raporty sprzedaży. Na tej podstawie wypłacamy wydawcom pieniądze zarobione przez ich magazyny.

W nowym modelu współpracy pomiędzy wydawcami a PressPad, zatrzymujemy pierwsze 199 dolarów zarobionych przez aplikację każdego miesiąca. Dzięki temu wydawcy unikają opłat za korzystanie z PressPada, a proces płatności staje się znacznie prostszy.

6. Dlaczego przywiązujemy tak dużą wagę do sprzedaży magazynów, jak robią to wydawcy?

Co najważniejsze, jeśli magazyn nie zarobi w danym miesiącu 199 dolarów, PressPad nie wymaga od wydawcy uzupełnienia należnej kwoty. Robimy to z trzech powodów:

Dzięki temu prostemu zabiegowi dbamy o dobrą sprzedaż każdego magazynu tak bardzo, jakby była to nasza własna aplikacja. Dlatego piszemy tego bloga, dzielimy się naszą wiedzą na temat publikacji cyfrowych i odpowiadamy na wszystkie pytania wydawców.

Uruchom bezpłatnie aplikację magazynu na iPada z PressPad „

 

Exit mobile version