Kryzys związany z koronawirusem wpływa na branżę informacyjną. Ludzie domagają się dokładnych informacji. Rosnące znaczenie dziennikarstwa lokalnego jest faktem. Ale w jaki sposób wydawcy wiadomości mogą zbliżyć się do czytelników z dokładnymi informacjami?
Zgodnie z komunikatem na Facebooku, branża informacyjna pracuje w nadzwyczajnych warunkach, aby informować ludzi podczas pandemii COVID-19.
Facebook ogłosił dodatkową inwestycję w wysokości 100 milionów dolarów na wsparcie branży informacyjnej. Fundusz zostanie podzielony na „25 milionów dolarów na awaryjne dotacje dla lokalnych wiadomości za pośrednictwem Facebook Journalism Project oraz 75 milionów dolarów na dodatkowe wydatki marketingowe w celu przekazania pieniędzy organizacjom informacyjnym na całym świecie„.
Nancy Lane, dyrektor generalna Local Media Association, powiedziała, że „te pieniądze nie tylko pomogą dziennikarzom w relacjonowaniu wydarzeń w czasie kryzysu, ale także zwiększą możliwości lokalnych mediów w zakresie przyspieszenia transformacji biznesowej w kierunku bardziej zrównoważonej cyfrowej podstawy„. Oryginalne ogłoszenie można przeczytać na stronie Facebook Journalism Project.
Jak dostosowują się inni wydawcy?
Firmy dostosowują swoje profile i operacje podczas pandemii COVID-19. Wielu wydawców jest wśród nich, ponieważ czekanie i nic nie robienie jest czynnikiem zabójczym bardziej niż kiedykolwiek.
- Essentials Magazine Australia to najnowsze wiadomości i recenzje dotyczące jedzenia, wina, hoteli, sztuki i trendów w projektowaniu.
Gdy uwaga czytelników została skradziona przez pandemię, redaktorzy magazynu skupili się na pomocnych artykułach na temat oszczędzania pieniędzy na zdrowej żywności z ograniczonych zasobów.
2. Travel Magazine dostarcza bardzo pouczających, optymistycznych i inspirujących artykułów dla ludzi, którzy kochają podróżować.
Podczas gdy podróże po całym świecie stanęły w miejscu, magazyn publikuje artykuły o przydatnych informacjach na temat podróżowania online, za pośrednictwem cyfrowych zasobów muzeów dostępnych w Internecie.
Gospodarka mobilna rośnie.
Paradoksalnie sytuacja związana z koronawirusem sprawia, że dystrybucja mobilna jest jeszcze silniejsza niż wcześniej, ponieważ rządowe polityki blokowania zwiększyły popyt konsumentów na urządzenia mobilne.
PressPad News również wnosi swój wkład
Naszym celem zawsze było wspieranie branży wydawniczej za pomocą nowoczesnych platform dystrybucji cyfrowej. Możemy pomóc w budowaniu dystrybucji cyfrowej w tych bezprecedensowych czasach dla wydawców. Dlatego oferujemy pomoc 1 na 1 i dożywotnią zniżkę, jeśli jesteś wydawcą dotkniętym sytuacją COVID-19.
Markowe aplikacje informacyjne pozwalają wydawcom wiadomości skutecznie rozpowszechniać najdokładniejsze informacje.
Dowiedz się więcej o aplikacjach do obsługi wiadomości „
Dzięki aplikacji PressPad czytelnicy są na bieżąco z najnowszymi treściami publikowanymi w witrynie. Tryb offline dla zapisanych artykułów pomaga im czytać nawet podczas przerwy w dostępie do Internetu, a wybór „przycisków wkładu”; Kup kawę, Subskrybuj i Wesprzyj mnie przyciski pomagają zarabiać na treściach.
Przejdźmy razem przez ten trudny czas.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.