Site icon Blog poświęcony publikacjom cyfrowym prowadzony przez PressPad

Nowa Funkcja: Wykorzystaj Próbki Czasopism, Aby Zwiększyć Sprzedaż

Kiedy kupujesz samochód, możesz odbyć szybką jazdę próbną wokół bloku, aby sprawdzić, czy wszystko działa prawidłowo i czy jazda jest płynna. PressPad daje teraz czytelnikom taką samą możliwość. Możesz przesłać pełne (płatne) wydanie, darmowy podgląd/próbkę lub jedno i drugie!

W 2013 roku skupiamy się na pomaganiu w zwiększaniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji na iPada. Mamy dla ciebie wiele wskazówek, ale dziś jest inaczej – dziś dzielimy się nową funkcją w PressPad, która może pomóc ci sprzedawać więcej w mgnieniu oka.

Dlaczego próbki czasopism są ważne dla mojej sprzedaży?

Ta funkcja jest bardzo potężna: przygotowanie przykładowego wydania w formacie PDF wymaga zaledwie kilku minut, ale może być bardzo pomocne w podejmowaniu decyzji przez czytelników.

Ludzie lubią rzucić okiem przed podjęciem decyzji o zakupie, a bezpłatne, szybkie do pobrania próbki to świetny sposób, aby to osiągnąć.

Jak mogę przesłać próbkę mojego wydania?

Po zalogowaniu się na swoje konto i EDYTOWANIU dowolnego przesłanego już wydania, zobaczysz dwie zakładki:

  1. Szczegóły wydania
  2. Bezpłatna próbka

Po wybraniu opcji Bezpłatna próbka pojawi się opcja przesłania przykładowego wydania. Po przesłaniu próbka zostanie uruchomiona natychmiast LUB po wybraniu opcji opublikowania głównego wydania.

Dobre praktyki dotyczące próbek czasopism

  1. Próbki to małe magazyny, które są reprezentacją pełnych wydań. Masz pełną swobodę, jeśli chodzi o wybór zawartości próbnego wydania – wybierz strony, które najlepiej sprzedadzą twoje pełne wydanie.
  2. Podczas eksportowania pliku PDF nie zapomnij dołączyć okładki i spisu treści.
  3. Czytelnicy będą musieli pobrać próbki na swoje urządzenia. Upewnij się, że plik PDF jest zoptymalizowany pod kątem szybkiego pobierania.

Jak moja próbka magazynu wygląda na urządzeniu czytelnika?

Jeśli zdecydujesz się przesłać próbkę dla konkretnego wydania, PressPad rozpozna ją automatycznie i natychmiast doda nowy przycisk z ceną. Przykład pokazano poniżej.

Jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się w PressPad, zrób to już dziś i ciesz się aplikacją na iPada, jednocześnie zwiększając swoją sprzedaż!

Exit mobile version