Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

To był niesamowity rok nie tylko dla PressPad, ale także dla naszych wydawców. Ten artykuł pozwala zerknąć w przyszłość, podnosząc kurtynę na temat tego, co wydarzy się w przyszłym roku i jak to zmaksymalizować.

W mijającym 2013 roku zmieniliśmy nasz model biznesowy i tym samym wykonaliśmy milowy krok w kierunku zwiększenia dostępności publikacji cyfrowych wśród średniej wielkości wydawców. Publikowanie już nigdy nie będzie takie samo. Dzięki tej zmianie skróciliśmy czas wejścia na rynek dla nowych wydawców, a rosnąca liczba magazynów dostępnych w ekosystemie PressPada przekłada się na większą popularność magazynów naszych klientów. Wynika to z dyfuzji czytelników w ramach naszego ekosystemu wydawniczego.

Wydawnictwa cyfrowe w 2014 r.

Cyfrowe publikacje nieustannie zmieniają krajobraz branży wydawniczej i wpływają na inne sektory. Małe i średnie firmy koncentrują się na zwiększeniu swojej obecności w Internecie, dlatego coraz więcej magazynów publikowanych przez firmy pojawia się jako część ich marketingu treści. Nasze magazyny są kompatybilne z urządzeniami mobilnymi Apple wszystkich rozmiarów. Gdy magazyn trafi do App Store, będzie dostępny również na iPada i iPhone’a. Wbrew pozorom, konsumpcja treści na smartfonach jest wysoka.

W październiku uruchomiliśmy wsparcie dla Androida, co pozwoli na szybką ekspansję na Kindle. Spodziewaj się więc naszego wsparcia dla urządzeń Amazon w pierwszym kwartale 2014 roku!

W grudniu udostępniliśmy zupełnie nowy panel administracyjny dla naszych wydawców: zawiera on nowe funkcje, które ułatwią im życie.

Działaniem, na którym planujemy skupić naszą uwagę w nowym roku 2014, jest jednak umożliwienie optymalizacji marketingu i sprzedaży, a tym samym zwiększenie przychodów ze sprzedaży dla naszych wydawców.

Wiele osób wciąż wierzy, że samo opublikowanie aplikacji w Apple Store lub Google Store przyczyni się do wzrostu sprzedaży. Niestety tak nie jest. App Store to gigantyczny supermarket z ograniczonym potencjałem promocyjnym.

Chcemy pokazać i nauczyć, jak skutecznie i w stosunkowo prosty sposób promować swoje magazyny i komiksy cyfrowe, aby zwiększyć ich sprzedaż. Między innymi w tym celu rozpoczęliśmy publikację naszego własnego, bezpłatnego magazynu Digital Publishing Guide.

Analiza naszych najpopularniejszych magazynów pokazuje, że Facebook jest świetnym narzędziem promocji czasopism, dlatego już w styczniu 2014 roku

wprowadzimy integrację panelu wydawcy z Facebookiem, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą komunikację z czytelnikami.
Podobnie jak w przypadku naszej nowej aplikacji mobilnej, która została już wysłana do Apple, wprowadziliśmy integrację z Facebookiem i Twitterem, dwoma najskuteczniejszymi mediami społecznościowymi, za pomocą których sami czytelnicy mogą promować swoje ulubione tytuły.

Zacznij sprzedawać więcej od teraz, umieść Widget promocyjny na stronie swojego magazynu. Nasi wydawcy mogą pobrać swój unikalny kod z panelu wydawcy.

Your Nails Magazine z powodzeniem wykorzystuje Widget do promowania swoich wydań mobilnych.

Your Nails Magazine z powodzeniem wykorzystuje Widget do promowania swoich wydań mobilnych.

Aby to zrobić, wystarczy wkleić jedną linijkę kodu w wybranym miejscu na swojej stronie internetowej (przygotowaliśmy również wersję dla wydawców prowadzących swoje strony na platformach, które nie obsługują kodów osadzonych). Jeśli jesteś naszym wydawcą, zajrzyj do swojego panelu menu: konto > edytuj > widget ).

Nasi wydawcy należą do pionierów, dzięki którym publikowanie już nigdy nie będzie takie samo. Przyszłość jest teraz i jest mobilna. To tylko część tego, co zaplanowaliśmy. Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś podzielić się swoimi pomysłami, nie krępuj się komentować.