fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Cześć, w związku z obecną sytuacją ekonomiczną na świecie, PressPad postanowił stworzyć specjalną ofertę dystrybucji cyfrowej dla wydawców dotkniętych kryzysem. Jeśli znacie kogoś, kto skorzystałby na obniżeniu stałych kosztów fizycznej dystrybucji, podzielcie się z nim tą ofertą.

Chodzi o to, że PressPad nie wymaga żadnych długoterminowych zobowiązań, więc gdy sytuacja wróci do normy, można łatwo wznowić drukowanie, jednocześnie zatrzymując usługę cyfrową.

– Ale zaraz! Czy inwestowanie w czasie spowolnienia globalnej gospodarki jest w porządku? – Można zapytać.

Ujmę to w ten sposób.

Najnowsze wideo Simona Sinka zawiera wszystko, czego potrzeba, aby postawić się w sytuacji wydawców. I być może mam doskonały przykład tego, o czym mówi Simon. Zapraszam do obejrzenia tego 6-minutowego wideo przed dalszą lekturą.

Let’s Reinvent autorstwa Simona Sinka

Jednym z moich obowiązków w PressPad jest sprzedaż naszych produktów wydawcom czasopism. Kilku z moich potencjalnych klientów, których miałem w pipeline, powiedziało mi ostatnio, że rezygnują, ponieważ chcą zainwestować w publikację cyfrową po zakończeniu sytuacji związanej z COVID-19.

To był wyzwalacz.

Zacząłem analizować, co obecna sytuacja naprawdę przynosi społeczności wydawniczej.

Zaczynamy:

CZYNNIKI WEWNĘTRZNE

  • Dystrybucja drukowana zanika w czasie pandemii
  • Reklamodawcy tracący zaufanie do dystrybucji drukowanej z powodu powyższego
  • Zyski z tradycyjnej dystrybucji topnieją
  • Koszty pozostają takie same

CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE

  • Technologia publikacji cyfrowych jest dobrze rozwinięta
  • Ludzie są przyzwyczajeni do kupowania towarów cyfrowych online
  • Ludzie są zamknięci w swoich domach

Mój wniosek jest prosty.

Prawdopodobnie nie było lepszego momentu w historii wydawania czasopism, aby wskoczyć do przestrzeni cyfrowej, ponieważ inwestycja podjęta dziś w celu przeniesienia czytelników z wydania drukowanego do wydania cyfrowego ma duży potencjał zwrotu ze znacznie wyższym mnożnikiem niż zwykle.

PressPad ma gotowe rozwiązania do wdrażania czytelników drukowanych do cyfrowych. Bezpośrednią zaletą przebudowy dystrybucji czasopism do przestrzeni cyfrowej jest optymalizacja kosztów logistycznych.

– Czy druk umarł? O Boże, nie!

Jednak dystrybucja cyfrowa w wyjątkowym czasie kwarantanny narodów ma swoje zalety, jest łatwa do przyjęcia i opłacalna.

Postanowiliśmy podjąć działania w celu zmniejszenia czynnika strachu.

Specjalna oferta PressPad w wyjątkowym czasie.

PressPad uruchamia specjalną usługę wspierającą wydawców czasopism dotkniętych COVID-19. Zachowaj swój strumień przychodów, przenosząc czytelników do wydania cyfrowego!

Przekształć z nami swoją drukowaną publikację w publikację cyfrową w ciągu jednego dnia.

Otrzymasz:

  • Dedykowana strona internetowa e-Kiosk.
  • Wdrażanie obecnych czytelników.
  • Dedykowana osoba pomagająca uruchomić cyfrowy kiosk (nie są wymagane umiejętności programistyczne).
  • BEZPŁATNE wsparcie bez opłaty instalacyjnej.
  • BRAK opłat, dopóki nie będziesz gotowy do uruchomienia.
  • 25% zniżki dożywotnio w zależności od planu cenowego 37 USD/miesiąc lub 74 USD/miesiąc.
  • Możliwość sprzedaży subskrypcji i pojedynczych wydań.
  • BRAK długoterminowych zobowiązań.

Zmniejsz koszty stałe fizycznej dystrybucji. Nie było lepszego momentu w historii na rozpoczęcie cyfrowej podróży.


Powyższa oferta jest ważna do 1 maja 2020 r.

Daj nam znać, co myślisz o tej ofercie w komentarzach poniżej lub kontaktując się z nami bezpośrednio za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Jeśli jest coś, co PressPad może dla Ciebie zrobić, aby pomóc Ci nie tylko przetrwać tę globalną sytuację, ale także rozwijać się, daj nam znać.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc.


Wyróżniony obraz dzięki uprzejmości bluehouseskis.com