fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Aktualizacja: od czasu utworzenia tego postu zmieniliśmy nasze ceny. Teraz aplikacje Newsstand są bezpłatne dla wydawców czasopism. Przeczytaj więcej o naszej nowej ofercie.

Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy myśleć o PressPadzie, mieliśmy wiele pomysłów na to, jak może działać i jakie funkcje może mieć. Ale niezależnie od poziomu zaawansowania, o którym mówiliśmy, jedna rzecz się nie zmieniła: chcieliśmy, aby PressPad był samoobsługowym narzędziem do publikowania.

Możesz zapytać, dlaczego samoobsługa jest dla nas tak ważna. Kiedy po raz pierwszy badaliśmy branżę wydawniczą, wiele produktów (nie tylko wydawnictw mobilnych, ale całej gamy usług) działało w modelu oldschoolowym: pozwalały ci skontaktować się z przedstawicielem handlowym, a następnie przygotowywały dla ciebie pisemną ofertę i zwracały się do ciebie, gdy była gotowa.

Wierzymy, że nadszedł czas, aby branża wydawnicza włączyła SaaS (Software As A Service) do swojego przepływu pracy. Po miesiącach rozwoju i testów wiemy, że naszymi głównymi klientami są mali i średni wydawcy. Chociaż ta kategoria klientów może być zbyt mała, aby rozważyć rozwiązania korporacyjne lub szyte na miarę, jest idealna dla SaaS.

Kiedy myślisz o korzystaniu z produktów SaaS, powinieneś wziąć pod uwagę te korzyści:

  • Otrzymujesz to, co otrzymaliby duzi klienci korporacyjni, ale za ułamek ceny. Dzieje się tak dlatego, że cena rozwoju i utrzymania naszego produktu jest dzielona między dużą liczbę użytkowników.
  • Produkty samoobsługowe są łatwe w użyciu i nie wymagają dużego zespołu sprzedaży i wsparcia – dzięki temu mamy więcej czasu na opracowywanie nowych funkcji i ulepszanie naszego produktu dla wszystkich.
  • Kiedy aktualizujemy nasz produkt, każdy klient otrzymuje aktualizację. Bez względu na to, jak długo z nami współpracuje – taka jest natura produktów SaaS, które naprawdę lubimy.

Wróćmy teraz do PressPada. To właśnie rozumiemy przez samoobsługę:

  1. Zapoznaj się z naszą ofertą i cennikiem na stronie głównej.
  2. Zarejestruj się i natychmiast zacznij korzystać z naszego produktu.
  3. Po przesłaniu treści przejdź bezpośrednio do iPada i wyświetl podgląd jej wyglądu (użyj do tego naszej aplikacji PressViewer ).
  4. Gdy będziesz zadowolony z zawartości na iPadzie, zamów aplikację (ponownie: bezpośrednio na stronie internetowej, bez konieczności kontaktowania się z kimkolwiek i czekania na odpowiedź).
  5. Gdy to wszystko zostanie zrobione, opublikujemy Twoją aplikację Newsstand w App Store (widzisz? Nie potrzebujesz konta Apple Developer) i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni, gdy zostanie zatwierdzona.
A co najlepsze? Wszystko to można zrobić samodzielnie! Zawsze służymy pomocą i odpowiadamy na wszystkie pytania, ale proces ten wydaje się być dość prosty, a nasi klienci go uwielbiają.
Podoba nam się lista wszystkich firm zajmujących się publikowaniem na tabletach, którą Mag+ sporządził niedawno. Wykorzystaliśmy ją jako punkt odniesienia i wybraliśmy z niej firmy SaaS. Oto zestawienie: Porównanie firm Saas zajmujących się publikowaniem na tabletach (kliknij, aby powiększyć).
Kalkulując ceny i wypisując funkcje, mieliśmy na uwadze następujące założenia: jesteśmy małym wydawcą; co miesiąc publikujemy prosty numer PDF, który jest pobierany około 400 razy; interesuje nas tylko Newsstand Apple (z powiadomieniami push, subskrypcjami itp.); i co najważniejsze – chcemy to wszystko zrobić sami.