Wydawnictwa dla dzieci są wymagające i wciąż reprezentowane przez ułamek publikacji cyfrowych – aplikacji dla dzieci – dostępnych online.
Zawsze chętnie wtrącamy swoje 2 grosze do tego wspaniałego obszaru publikacji cyfrowych.
Jako ojciec dwójki dzieci wiem, jak trudne może być nauczenie dzieci identyfikowania szans wśród oceanu zagrożeń online.
W tym przypadku aplikacje dla dzieci wydają się być świetnym rozwiązaniem dla rodziców, aby mogli spać spokojnie, gdy dzieci korzystają z tabletów. Dotyczy to nie tylko aplikacji dla czasopism, ale wszelkiego rodzaju aplikacji dla dzieci z różnych branż, w tym cyfrowych publikacji dla dzieci.
Jako dyżurny rodzic możesz zweryfikować wiarygodność wydawcy i treści dostarczane za pośrednictwem aplikacji. Niezależnie od tego, czy jest to gra, czy czasopismo, rozsądniej jest przekazać rodzicom zweryfikowaną aplikację dla dzieci niż przeglądarkę.
Mówiąc to, zawsze cieszę się, widząc nowych wydawców wchodzących do świata wydawniczego dla dzieci za pośrednictwem PressPad. The Child City jest jednym z takich wydawnictw z ciekawą historią i szlachetną misją. Stanowi ciekawą przeciwwagę dla gier w świecie aplikacji dla dzieci. Aplikacja Child City Magazine jest dostępna w App Store tutaj i Google Play tam.
Dowiedzmy się więcej o magazynie The Child City i jego wydawcy dzięki temu wywiadowi.
Cześć, nazywam się Fredric Cruz i jestem redaktorem naczelnym magazynu dla dzieci The Child City.
Child City tworzy i selekcjonuje treści dla dzieci w wieku 6-12 lat. Opowiadania i artykuły, dzięki którym możemy stymulować wyobraźnię dziecka, rozwijać umiejętności czytania i pisania, budować wczesny nawyk czytania i wypełniać umysł dziecka wiedzą. Dzieci mogą cieszyć się wspaniałym światem nauki i eksploracji.
Miasto Dzieci organizowało i prowadziło obozy, grupy zabaw i centra aktywności dla dzieci od września 2014 roku. Formalna publikacja cyfrowa rozpoczęła się we wrześniu 2016 roku.
Dlaczego zdecydowałeś się uruchomić cyfrowy magazyn dla dzieci – czy nie ma wystarczającej liczby aplikacji dla dzieci?
Chociaż w sieci jest mnóstwo treści, nie ma ich zbyt wiele dla dzieci. W większości przypadków dzieci nie są nawet na bieżąco z codziennymi wydarzeniami – technologią, polityką, nowymi odkryciami. Bajki są dobre, ale potrzebne są też współczesne historie. Internet może czasami prowadzić je do treści, które nie są dla nich odpowiednie.
Media są pełne treści przeznaczonych dla dorosłych, a dzieci mają ograniczone możliwości lub są zmuszone do korzystania z dostępnych treści, które nie są dla nich odpowiednie. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić The Child City nie tylko jako magazyn dla dzieci, ale jako okno do zdobywania wiedzy, odkrywania i czerpania inspiracji.
Brzmi bardzo ambitnie. Czy masz również wersję drukowaną swojego magazynu?
Nie, nie mamy wersji drukowanej naszego magazynu. Ale tak, mamy drukowaną wersję serii opowiadań Curious Club i książek z ćwiczeniami.
Dołącz do ciekawskiego klubu – Meg, Ali, Yogi i Choco, w ich wyprawach i odkryj radość z odkrywania, tworzenia i zdobywania nowej wiedzy.
W pierwszej edycji wszyscy spotykają się po raz pierwszy i spotykają się jako zespół, aby ukończyć wyjątkowy projekt.
Jak promować swój magazyn cyfrowy?
Nasza strona internetowa i kanały mediów społecznościowych, tj. facebook, twitter i instagram, odgrywają kluczową rolę nie tylko w promowaniu naszego magazynu i książek, ale także w kontaktach z rodzicami. Rodzice, których nazywamy „byłymi dziećmi”, wnoszą swój wkład, dzielą się swoimi opiniami, a także rozpowszechniają informacje w swojej sieci.
Postrzegamy The Child City jako platformę współtworzenia, na której inne byłe dzieci również przyczyniają się do stworzenia wyjątkowego i idealnego miasta dla dzieci.
Czy za aplikacją magazynu dla dzieci stoi jakiś inny model biznesowy?
Obecnie skupiamy się na naszym magazynie i książkach, czy to w formie aplikacji, druku czy e-wydania. Posiadamy również sklep internetowy z książkami drukowanymi i e-bookami. Wkrótce uruchomimy wersję audio magazynu specjalnie dla dzieci niedowidzących, aby mogły również cieszyć się, odkrywać i czerpać inspirację.
Szukamy współpracy z korporacjami, markami, organizacjami pozarządowymi i szkołami, aby umożliwić im tworzenie treści dostosowanych do ich potrzeb, ale zgodnych z etosem i wizją The Child City.
Która sieć społecznościowa najlepiej nadaje się do promocji magazynu?
Obecnie facebook pomaga łączyć się z rodzicami, a twitter umożliwia przede wszystkim nawiązywanie kontaktów z rówieśnikami i partnerami w publikacjach, pisarzami i twórcami treści
Jak więc utrzymywać kontakt z czytelnikami?
Jak wspomniano wcześniej, nasz Facebook, Twitter, e-mail i WhatsApp to kanały komunikacji z rodzicami i młodymi czytelnikami. Aby wzmocnić to połączenie, prowadzimy również programy „Fairy Godmother” i „CCIA” (Child City In Action).
Ciekawskie umysły z pewnością mają pytania, a Wróżka Chrzestna jest tym tajemniczym aniołem, który strzeże tajemnic i odpowiada na ich pytania.
CCIA to nasz kanał UGC dla dzieci, które mogą wnosić swój wkład, dzielić się wydarzeniami w szkole, sąsiedztwie; pisać/publikować własne historie, wiersze lub być naszym młodym reporterem. CCIA będzie świetną platformą dla dzieci, aby wyrazić swoją opinię, przedstawić swoje marzenia, perspektywę i odegra kluczową rolę w tworzeniu prawdziwego „Child City”.
A co z przyszłością, czy masz jakieś średnioterminowe cele, które chciałbyś osiągnąć ze swoim magazynem?
Natychmiastowym celem jest dotarcie do jak największej liczby dzieci na całym świecie. W związku z tym utrzymaliśmy cenę magazynów The Child City na minimalnym poziomie, aby koszty nie były zniechęcające nawet dla rodziców znajdujących się w trudnej sytuacji ekonomicznej do prenumeraty i podarowania swoim dzieciom przyszłości z książkami.
W średnim okresie ma obejmować wszystkie możliwe media; czy to wideo, audio, druk, sitcom i powieści, aby wypchnąć treść i uczynić The Child City i Curious Club synonimem „Nurturing Childhood”.
Długoterminową wizją jest reforma modeli edukacyjnych.
Wow, to bardzo odważne stwierdzenie.
Tak jest. Dzieciństwo jest bardzo ważne. Większość treści i modeli szkolnych jest tradycyjna. Dzieci potrzebują również kontaktu z różnymi formami edukacji poprzez książki, sztukę, sport, muzykę, podróże itp., aby koncepcje teoretyczne były dla nich zrozumiałe, inspirując je do odkrywania i wybierania interesującej ich dziedziny w młodym wieku.
Celem „The Child City” jest umożliwienie im samodzielnego odkrywania świata poprzez zachęcanie ich ciekawskich umysłów do korzystania z różnorodnych treści i informacji.
Dzieciństwo jest cenne, pielęgnujmy je.
Fredric Cruz jest pełnoetatowym dyrektorem ds. reklamy, mężem wspaniałej żony i troskliwym ojcem dwóch uroczych córek. Ciekawość i dociekliwość podkreślają jego podejście do życia i pracy. The Child City & Curious Club jest inspirowany przez dzieci i ich głód wiedzy. Poprzez swoje historie i digimag pragnie zaszczepić i zachęcić dzieci do bycia ciekawskimi i odkrywcami.