Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Firmy mogą wykorzystywać różne techniki do promowania biznesu i utrzymywania wypełnionego szczytu lejka sprzedaży. Ciągły strumień klientów wpadających w proces sprzedaży jest prawdopodobnie jednym z kluczowych czynników sukcesu firm. A w erze kwitnącego marketingu za przyzwoleniem proces ten rozpoczyna się znacznie wcześniej niż kiedyś. Blogi, webinary, strony internetowe, magazyny cyfrowe i kultura dzielenia się wiedzą są tym, co w dzisiejszych czasach nabiera rozpędu. Ponieważ sprzedaż nie jest już drogą jednokierunkową, klienci przychodzą i odchodzą, penetrując różne części standardowego lejka sprzedaży AARRR.

Magazyn cyfrowy może pomóc im wrócić i zbudować zaufanie do marki, która wyzwala „Aha!” w odpowiednim momencie. W tym artykule dowiesz się, jak to działa na potężnych przykładach.

Jak działa magazyn cyfrowy

Magazyn cyfrowy jest rodzajem towaru. I nawet jeśli jest wykorzystywany jako narzędzie content marketingu, zwykle jest postrzegany jako towar, stylowy towar, który przynosi czytelnikowi wartość dodaną. Wiedzę i unikalne doświadczenie. W ten sposób marka może skrócić dystans ze swoimi czytelnikami bardziej efektywnie niż poprzez tradycyjną reklamę lub inne taktyki marketingowe.

Dzieje się tak dlatego, że marki mogą pozycjonować się przynajmniej jako pasjonaci tematu zainteresowań swoich klientów. Mogą pisać o rzeczach, które są przedmiotem wspólnego zainteresowania ich modelowych klientów i mogą opowiadać historie związane z ich produktami.

Co najważniejsze, początkowy sygnał zainteresowania pochodzi od czytelnika, który instalując aplikację magazynu na swoim urządzeniu mobilnym, dosłownie daje pozwolenie marce wydawniczej na zaprezentowanie swoich autentycznych treści.

Czerwony Biuletyn

Promuj biznes za pomocą cyfrowego magazynu

To jest magazyn Red Bulla. Prawdopodobnie każdy wie, czym jest Red Bull. Dzielą się pasją do ekstremalnych rzeczy i gromadzą najbardziej aktywnych ludzi na tej planecie. Opowiadają historie, za którymi stoi ich wspaniała marka.

Wskazówka:

Jeśli sprzedajesz produkt pod jedną marką, zrób to odważnie. Opowiadaj historie, które wibrują dzięki wyjątkowym, markowym zdjęciom. Kontekst wizualny pomaga zapamiętać historię. Tak właśnie działa ludzki mózg.

Haker wzrostu

Growth Hacker Magazine

Jest to blog przypominający magazyn o growth hackingu i marketingu cyfrowym. Dzielą się wiedzą krok po kroku i przydatnymi poradnikami. Treść jest dostarczana przez zespół stojący za Colibri, wspaniałym narzędziem do hakowania wzrostu, które łączy funkcje analityczne i IA, aby pomóc w rozwoju przedsięwzięć online.

Jest to bardzo interesujący model, na który zdecydował się zespół. Stworzyli inną markę wydawniczą, poprzez którą Colibri edukuje swoich potencjalnych klientów.

Wskazówka:

Dziel się wiedzą, do której dążą Twoi potencjalni klienci. Ludzie szukają wiedzy poprzez wyszukiwarkę Google i Quora. Pomóż im Cię znaleźć za pomocą slajdów udostępnianych na Slideshare i odpowiedzi pozostawionych na Quora, które kierują czytelników do witryny Twojego magazynu lub strony App Store.

Etui na czasopisma Your Nails

Your Nails Magazine

Jest to cyfrowy magazyn stworzony przez stylistkę paznokci, która – poprzez tego typu działalność – komunikuje się ze swoimi klientami, aby promować swoją działalność wśród określonej grupy zainteresowań. Po pewnym czasie przekształciła tę działalność w pełnoetatowy biznes wydawniczy. I nadal wypełnia tę niszę tym cyfrowym tytułem.

Wskazówka:

Jeśli jesteś właścicielem usługi, niekoniecznie technikiem paznokci, Twój magazyn może być pojedynczym punktem kontaktowym dla wszystkich spraw związanych z Twoją usługą. Na przykład fryzjer może pisać o projektowaniu, tłumacze o różnych kulturach, a nawet prowadzić prosty kurs językowy itp.

Produktywnie! Magazyn

Productive Magazine

Jest to comiesięczny magazyn cyfrowy, który dostarcza dawkę inspirujących, praktycznych i ponadczasowych artykułów napisanych przez najlepszych ekspertów ds. produktywności w Internecie. Magazyn jest wydawany przez Michaela Sliwinskiego, CEO i założyciela Nozbe, narzędzia, które pomaga zapracowanym profesjonalistom i zespołom organizować czas i projekty.

Zapytałem Michaela o jego magazyn i jego rolę w promowaniu ich działalności SaaS:

Michael, prowadzisz własny magazyn „Productive! Magazine”, do którego zapraszasz ludzi takich jak David Allen czy Seth Godin, tweetujesz, publikujesz w prasie branżowej, innymi słowy jest to wielopoziomowa komunikacja na najwyższym poziomie. Jaki masz w tym cel?

Michael Nozbe Sliwinski – Buduję swój wizerunek jako eksperta od produktywności i faceta, który prowadzi tego typu magazyn. Widziałem, że nie ma takiego magazynu, a poza tym uważam, że budowanie wizerunku osoby, która stoi za aplikacją (narzędziem) jest bardzo ważne.

Jeśli ktoś jest odpowiedzialny za dany produkt, wzbudza zaufanie. Ludzie łączą się z ludźmi, a nie z produktami.

Dostaję wiele informacji zwrotnych od użytkowników, że dzięki temu, że widzą, że stawiam na produktywność, że się tym pasjonuję, że w tych wszystkich filmach i wywiadach, które nagrywam, widzą tę pasję i że radzę sobie z tym wszystkim poniekąd sam i to mnie trzyma – bo to faktycznie prawda (uśmiech) – to wszystko sprawia, że ludzie ufają mojemu produktowi. Wiedzą, że wiem, co robię, więc budowanie wizerunku profesjonalisty w tych sprawach, budowanie marki osobistej, jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu przez Nozbe.

Zwiększa to zaufanie wśród użytkowników, wśród klientów.

Czy działa aż tak dobrze?

– Tak i będę go dalej rozwijał, mam kilka książek do wydania, a „Productive Magazine” będzie publikowany jeszcze częściej. To moja druga noga, druga część mojego biznesu, która jest bardzo związana z wizerunkiem, a jednocześnie bardzo pomaga w Nozbe.

Wnioski

Firmowy magazyn cyfrowy może być świetnym narzędziem na drodze do zbliżenia ludzi do firmy. Magazyny cyfrowe podążają tą samą ścieżką ewolucji, co blogi. Pomagają budować tożsamość online marek i podobnie jak blogi w przeszłości, stały się niezbędnymi zasobami marketingowymi online.

Możesz posłuchać o tym, jak firmy mogą wykorzystać cyfrowe magazyny wydawnicze, aby zwiększyć swoje wpływy z tego podcastu. Wywiad został przeprowadzony przez Clarka Bucknera z TechnologyAdvice.com (dostarczają oni treści na temat biznesowych gier szkoleniowych, platform oprogramowania do wdrażania pracowników, trendów w analityce biznesowej i wielu innych). Zachęcamy również do zapoznania się z ich kalendarzem konferencji technicznych.

Kluczowe wnioski dotyczące promowania biznesu online:

  1. Zacznij od małego bloga lub czasopisma podobnego do bloga ( Medium zapewnia wspaniałe wrażenia zarówno czytelnikom, jak i autorom).
  2. Zwiększ skuteczność swojego marketingu przychodzącego, monitorując wydajność marki i wzmianki o niej za pomocą narzędzia Brand Tracker.
  3. Sprawdź, jaki rodzaj historii najlepiej sprawdza się w promocji Twojej firmy (aby to zrobić, użyj Google Analytics i Mixpanel wraz z systemami hurtowni danych, takimi jak Databox, aby zebrać wszystkie ważne wskaźniki w jednym miejscu).
  4. Napisz odpowiednią treść i zamknij ją w dobrze zaprojektowanym pliku PDF (jest to łatwe dzięki iBooks Authors lub możesz skorzystać z tych bezpłatnych szablonów czasopism).
  5. Współpracuj z osobami o podobnych poglądach, które będą wspierać twoje wysiłki wydawnicze (znajdziesz je na Twitterze za pomocą zaawansowanego narzędzia wyszukiwania).
  6. Korzystaj z różnych platform dystrybucji plików PDF: Issuu (przy okazji PressPad integruje przykładowe wydania swoich wydawców z Issuu, aby promować firmy korzystające z PressPad), Scribd i zbuduj swoją mobilną aplikację magazynu bez ryzyka z PressPad.
  7. Rozwijaj listę subskrybentów i bądź na bieżąco dzięki oryginalnym treściom i powiadomieniom push. Twoi czytelnicy mają potencjał, aby przekształcić się w Twoich klientów – lub przynajmniej mogą stać się centrami ustnej aktywności, a WOM to świetny sposób na promowanie biznesu w dłuższej perspektywie.