Jednym z najskuteczniejszych sposobów promowania firmy, bez względu na to, jaka by ona nie była, jest poczta pantoflowa. Emocje, to jest to, co napędza ten rodzaj silnika promocyjnego, a najlepszym sposobem na jego wykorzystanie są konkursy prowadzone na Facebooku. Wystarczy kilka kliknięć, aby dowiedzieć się wszystkiego o prowadzeniu konkursu na Facebooku w celu promowania aplikacji magazynu za darmo.
Facebook zapewnia wirusową mechanikę docierania głęboko do sieci społecznościowej. Komentarze generują znacznie większą świadomość niż zwykłe polubienia, a jeśli są umieszczane przez naszych facebookowych znajomych… cóż, czujemy się zaangażowani.
Istnieje kilka czynników, które stymulują i utrzymują zaangażowanie podczas takich promocji w mediach społecznościowych. Jednym z nich jest tendencja do unikania odrzucenia społecznego. Kiedy masa uczestników staje się krytyczna, możemy zaobserwować wirusowy efekt rozprzestrzeniania się popularności konkursu i marki, która za nim stoi.
Wskazówka: „3 osoby to tłum”. Jeśli nie znasz tego powiedzenia, zobacz jak to działa:
Kod promocyjny kluczem do sukcesu
…w rzeczywistości jest to odpowiednio dobrana nagroda, która rezonuje z docelowymi odbiorcami. Aby rozpocząć konkurs, będziesz potrzebować aplikacji konkursowej na Facebooku, która zautomatyzuje ten proces, a nagrody dostarczą wartości, które przyciągną odpowiednich ludzi. Ponieważ jesteś wydawcą magazynu, powinieneś oferować dostęp do niego za darmo.
Dzieje się tak, ponieważ cenisz siebie, oferując swój produkt jako nagrodę, a to komunikuje odważny przekaz. Co więcej, przyciągniesz tylko te osoby, które są naprawdę zainteresowane treścią Twojego magazynu.
Jeśli jesteś wydawcą PressPad i posiadasz aplikację swojego magazynu opublikowaną w App Store i/lub Google Play, możesz zaoferować dowolne wydanie swojego magazynu jako nagrodę. Będziesz mógł zaoferować bezpłatny dostęp do swojego magazynu każdemu ze zwycięzców.
Jeśli publikujesz na koncie Pro, kody promocyjne są bezpłatne, w przeciwnym razie musisz skontaktować się z nami, aby uzyskać kilka kodów promocyjnych dla swoich potrzeb promocyjnych.
Wskazówka: Kliknij tutaj, aby zamówić zestaw zawierający 20 sztuk kodów promocyjnych.
Bezpłatna aplikacja konkursowa na Facebooku
Należy pamiętać, że od 27 sierpnia 2013 r. można prowadzić konkursy na Facebooku na swojej osi czasu bez korzystania z aplikacji innych firm. Jednak o wiele wydajniej i przyjemniej jest zautomatyzować cały proces, korzystając z dobrze zaprojektowanej aplikacji na Facebooku. Tutaj przychodzą ludzie z Agora Pulse, którzy dostarczają taką aplikację za darmo. Jest ona dostępna tutaj i działa w sposób opisany na poniższym filmie.
Uruchom jeden z trzech rodzajów konkursów:
- Loterie – losowe wybieranie zwycięzców spośród fanów, którzy polubili i/lub skomentowali post.
- Quiz – Zadaj pytanie swoim fanom, a następnie wybierz zwycięzców spośród komentarzy z poprawnymi odpowiedziami.
- Konkurs fotograficzny – poproś fanów o komentowanie zdjęć, a następnie wybierz zwycięzców spośród komentarzy z największą liczbą polubień.
Korzyści
Korzyści są oczywiste. Efektywny kosztowo sposób promocji wśród docelowych odbiorców. Powtarzalny model prowadzenia kolejnych konkursów w przyszłości.
Chcesz dowiedzieć się więcej od Agora Pulse o konkursach na Facebooku?