fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Najlepszym sposobem jest tworzenie niesamowitych ofert subskrypcji, które nagradzają subskrybentów druku wartością dodaną.

Aplikacje dla magazynów równie dobrze spełniają to zadanie, umożliwiając czytelnikom korzystanie z cyfrowej repliki magazynu w podróży. Jest to przystępne cenowo i nie musisz się martwić o zwrot z inwestycji w publikację cyfrową. Zobacz, jak to jest możliwe.

To zawsze świetny czas, aby przyciągnąć nowych subskrybentów do swojego magazynu. Dla wielu z nas prenumerata magazynu jest idealnym prezentem dla członków rodziny i przyjaciół. Najlepszym sposobem na podjęcie decyzji o sprzedaży jest więc dodanie bezpłatnych wydań cyfrowych do planu prenumeraty drukowanej.

W ten sposób VOGUE prezentuje swoją niesamowitą ofertę subskrypcji na swojej stronie internetowej.

Przykład subskrypcji kuponu

Zobacz, co twierdzą:

Odbierz swój egzemplarz VOGUE dostarczony ZA DARMO pod Twoje drzwi, zanim trafi do sklepów + DARMOWY DOSTĘP do wydań na iPada i iPhone’a! Alternatywnie, wybierz jedną z naszych fantastycznych ofert wyłącznie cyfrowych, dostępnych na wszystkich urządzeniach”.

Oprogramowanie do publikowania cyfrowych czasopism i książek

Skorzystaj ze sklepów cyfrowych, aby zaoferować dostęp do swojego magazynu lub książki.

wydawanie cyfrowych czasopism i książek

Pomyśl o płatnej dystrybucji swojego magazynu lub książki. Uruchom swój cyfrowy kiosk online. Natychmiastowe publikowanie, transakcje kartą kredytową i czytnik online publikacji PDF.

Dowiedz się więcej o publikowaniu magazynów cyfrowych

Niesamowita oferta prenumeraty czasopism

Teraz możesz zaoferować swoim subskrybentom dostęp do magazynu na ich urządzeniach mobilnych za darmo za pośrednictwem Google Play + Amazon App Store + Apple App Store. Przyniesie to dodatkową wartość do oryginalnej oferty drukowanej.

Darmowe wydania cyfrowe mogą być kluczem do wyższych współczynników konwersji na płatnych subskrybentów. A dzięki tym pięciu rzeczom nie musisz martwić się o zwrot z inwestycji w publikację cyfrową:

      1. Używasz istniejącej zawartości PDF.
      2. Nie musisz zatrudniać dodatkowych pracowników.
      3. Wystarczy uiścić niewielką opłatę na rzecz wydawcy aplikacji mobilnej.
      4. Wydawca aplikacji mobilnej wspiera czytelników cyfrowych.
      5. Możesz również zarabiać na swoich wydaniach cyfrowych.

    — A co z istniejącymi subskrybentami druku, „czy powinienem umożliwić im czytanie na tabletach” – można zapytać?

    Mówię – tak!

    Zawsze będzie to postrzegane jako wspaniały prezent od Ciebie, wydawcy. Chodzi o to, by wyróżnić się z tłumu.

    Podaruj swoim czytelnikom prezent, niesamowitą ofertę subskrypcji, zanim znikną.

    Wskazówka: Dzięki PressPad Pro bardzo łatwo jest umożliwić swoim obecnym subskrybentom bezpłatny dostęp do wersji magazynu na tablety i smartfony. Z przyjemnością opowiem ci o tej wspaniałej funkcji PressPad Pro i o tym, jak możesz ją najefektywniej wykorzystać. Mając to na uwadze, przygotowałem dla ciebie specjalną ofertę cenową. Zadaj mi pytanie w komentarzach lub powiedz mi, co myślisz?

    Co więcej, możesz dodać nieograniczoną liczbę poprzednich wydań do swojego cyfrowego wydania. To nic nie kosztuje, a sprawia, że oferta subskrypcji jest odważna. Naprawdę odważną (cyfryzacja obniża koszty druku – to oczywiste – ale odpowiednio wykorzystana staje się również doskonałym narzędziem sprzedaży prenumeraty drukowanej).

    Funkcja kodów promocyjnych PressPada nie tylko umożliwia subskrybentom wersji drukowanej czytanie na tabletach, ale także daje wydawcy jeszcze jedną przewagę, aby wyróżnić się z tłumu: chodzi o bezpłatną promocję.

    Promocja magazynu

    magazyny promują się na FacebookuZobacz pełne badanie publikacji cyfrowych przeprowadzone przez PressPad

    Poczta pantoflowa to jeden z najskuteczniejszych kanałów promocyjnych dla działalności wydawniczej.

    W każdym obszarze zainteresowań istnieją osoby, które mają wpływ na potencjalnych czytelników Twojego magazynu. Dotarcie do takich osób jak dziennikarze, blogerzy czy celebryci może zapewnić magazynowi dodatkowy zasięg.

    Korzystając z tej samej funkcji PressPad Pro, będziesz w stanie przyciągnąć uwagę influencerów, docierając do nich z aplikacją magazynu, bez konieczności kupowania czegokolwiek. Jest to możliwe dzięki umożliwieniu ścisłej kontroli nad tym, kto może czytać określone wydanie cyfrowe za pomocą kodu promocyjnego.

    A dzięki nieograniczonej liczbie kodów promocyjnych – dostępnych na kontach Pro – możesz ufundować nagrodę, taką jak konkurs na Facebooku lub loteria itp.

    W moim poprzednim poście możesz przeczytać przewodnik krok po kroku, jak przeprowadzić konkurs na Facebooku, aby promować swój magazyn, korzystając z bezpłatnych aplikacji konkursowych na stronie magazynu na Facebooku.

    Podsumowanie

    Dodanie prenumeraty cyfrowej do oferty prenumeraty drukowanej jest korzystne, ponieważ zwiększa sprzedaż prenumeraty drukowanej, ponieważ ludzie mają tendencję do kupowania pakietów. Postrzegają ofertę pakietową jako mającą znacznie większą wartość.

    Namacalne dodatki, takie jak okładki DVD lub próbki okładek, zwiększają sprzedaż czasopism, wydłużając pętlę logistyczną i zwiększając koszty. Posiadanie aplikacji mobilnej do edycji cyfrowej w pakiecie z prenumeratą drukowaną ma wszystkie zalety i zapewnia wydawcy wyjątkowe możliwości promocyjne.