fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Dwa miesiące temu ogłosiliśmy ważną wiadomość – nasza platforma WordPress do aplikacji zaczęła obsługiwać użytkowników Androida w Google Play. Teraz mamy kolejną aktualizację naszej platformy WordPress do aplikacji.

Tym razem chcielibyśmy ogłosić, że PressPad News właśnie zaczął wspierać Kindle Fire w swoim natywnym sklepie Amazon Appstore dla Androida.

Nasza zakulisowa dyskusja na temat wsparcia dla Kindle Fire była bardzo – powiedzmy – angażująca dla całego zespołu.

Przyjrzyjmy się kilku liczbom z Amazon Appstore

Amazon otworzył swój Appstore dla Androida w 2011 roku. Obecnie w Amazon Appstore znajduje się ponad 800 000 aplikacji i jest to drugi co do wielkości sklep z aplikacjami mobilnymi dla systemu operacyjnego Android. W międzyczasie Amazon wypuścił swoją flagową serię tabletów o nazwie Kindle Fire. Te tablety oparte na systemie Android zawierają dostęp do Amazon Appstore, który staje się domyślnym źródłem aplikacji dla ich użytkowników. Dlatego też został nazwany Amazon Appstore dla Kindle Fire.

Tabletki bananowe według sprzedaży
Źródło: ZDNet

W 2016 roku wysyłka tabletów Amazon wzrosła ogromnie, tłumiąc globalny spadek sprzedaży tabletów. Amazon wykorzystał ten trend, aby znaleźć się na szczycie globalnych graczy na rynku tabletów, pokonując 7% udziału w rynku w 2017 roku – zgodnie z najnowszymi prognozami.

Co więcej, użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android, innych niż Kindle Fire, również mogą korzystać z Amazon Appstore. Wystarczy zainstalować aplikację Amazon Appstore (dawniej nazywaną Amazon Underground), aby uzyskać dostęp do dużej kolekcji bezpłatnych aplikacji Amazon.

Całkowicie nowy Amazon Appstore

Podpowiedź. Aplikacja Amazon Underground była w rzeczywistości oficjalną aplikacją Amazon do dystrybucji aplikacji mobilnych. Brzmi skomplikowanie, ale tak nie jest. Powiedzmy, że była to ich platforma sklepu mobilnego dla aplikacji Kindle Fire. Niedawno Amazon wprowadził zupełnie nową aplikację Amazon Appstore.

W każdym razie Amazon Appstore dla Kindle Fire jest doskonałym źródłem bezpłatnych aplikacji, podcastów i gier na urządzenia z Androidem. Ich mantra „darmowych treści” jest dość kusząca dla użytkowników Kindle Fire, którzy mogą cieszyć się całym ekosystemem treści stworzonych również przez Amazon.

Zdaliśmy sobie sprawę, że PressPad News jako mobilne narzędzie marketingowe dla autorów świetnie pasuje do Kindle Fire. Dzieje się tak dlatego, że użytkownicy Kindle uwielbiają otrzymywać darmowe treści bardziej niż ktokolwiek inny (omówię Amazon Underground na końcu tego artykułu, aby lepiej zrozumieć ten wniosek).

Aplikacje informacyjne dla witryn WordPress są bezpłatne dla czytelników z założenia, ponieważ najskuteczniejsze taktyki monetyzacji treści często obejmują sponsorowanie treści, aby uczynić je bezpłatnymi dla użytkownika końcowego – w tym przypadku właściciela Kindle Fire.

Natywna aplikacja PressPad News na Kindle Fire

Natywne aplikacje na Androida i FireOS

Nasza aplikacja na Androida dla FireOS obsługuje wszystkie funkcje tej samej aplikacji PressPad News dla Google Play i iOS. Niektóre z kluczowych funkcji są następujące:

  • Integracja z interfejsem API WordPress
  • Czytanie offline
  • Natychmiastowe powiadomienia o nowej zawartości
  • Powiadomienia push

Ale jest coś więcej… i nazywa się…

Aplikacja PressPad News z kategoriami WordPress

Kategorie WordPress

Tak wielu z Was pytało nas o obsługę kategorii WordPress w swoich aplikacjach, że funkcja ta została umieszczona na naszej liście rzeczy do zrobienia. Wraz z aktualizacją platformy WordPress do aplikacji PressPad, wprowadzamy również tę funkcję. Dzięki obsłudze kategorii w aplikacji czytelnicy będą mogli dynamicznie zmieniać kanał zgodnie ze swoimi zainteresowaniami.

Projekt jest bardzo zgrabny i obejmuje intuicyjne menu rozwijane zawierające wszystkie kategorie używane na danym blogu WordPress.

Rozwijana lista kategorii WordPress

Udostępniając nasze mobilne narzędzie marketingowe dla WordPress na urządzeniach Kindle Fire, chcieliśmy, aby blogerzy, autorzy i dziennikarze zwiększyli zasięg swoich głosów. Ich blogi lub magazyny cyfrowe mają możliwość dotarcia do użytkowników Kindle Fire poprzez domyślne źródło aplikacji na FireOS.

Wejście do FireOS i wsparcie dla Amazon Appstore jest bardzo ważnym osiągnięciem dla PressPad News jako mobilnego narzędzia marketingowego dla wydawców, ponieważ otwiera możliwości zwiększenia zasięgu i czytelnictwa na różnych platformach mobilnych, w tym App Store, Google Play i Amazon Appstore.

Jeśli jesteś zainteresowany aplikacją PressPad News dla własnego bloga lub magazynu online, zdecydowanie musisz z nami porozmawiać. Możesz również wypróbować naszą własną aplikację blogową „App Marketing” (ten blog) dla FireOS, aby zobaczyć ją w akcji.

A co z marketingiem aplikacji?

Na koniec przygotowaliśmy dla Ciebie prezent po Halloween. Krótki, ale solidny przewodnik po marketingu cyfrowym dla aplikacji. Jeśli więc masz własną aplikację lub myślisz o stworzeniu takiej dla swojego bloga, powinieneś ją mieć. Absolutne podstawy taktyk marketingowych dla aplikacji, które sprawdziły się w przypadku marek takich jak Yelp, YouTube czy nawet Amazon, są w zasięgu jednego kliknięcia.

Przewodnik po marketingu cyfrowym