Rok 2014 był jak dotąd najlepszym rokiem dla PressPad. Powiększyliśmy naszą bazę wydawców i rozwinęliśmy oprogramowanie PressPad o nowe funkcje, takie jak obsługa multimediów i kompatybilność z iBeacons. W czerwcu rozszerzyliśmy naszą działalność na Japonię, a nasze aplikacje osiągnęły łącznie milion instalacji.
Jesteśmy przekonani, że nowy rok przyniesie wiele zmian w branży publikacji cyfrowych, zmian, których będziemy częścią.
Obecnie pracujemy nad nowym cyfrowym produktem wydawniczym, który będzie miał wszystko, czego potrzeba, aby na nowo zdefiniować znaczenie „cyfrowego magazynu”. Wrócimy do tego później; najpierw przyjrzyjmy się temu, co wydawcy cyfrowi powinni wiedzieć o cyfrowym krajobrazie wydawniczym w nadchodzącym roku.
Oczekuj więcej od swojej witryny

Ciągły napływ nowych aplikacji sprawia, że sklepy z aplikacjami są niezwykle zatłoczone. Przy obecnym stanie App Store i Google Play, projektowanie i promowanie nowych aplikacji jest zarówno trudne, jak i wymagające. W takim środowisku marketing aplikacji musi być jednym z najważniejszych działań, na których twórcy aplikacji powinni się skupić w nadchodzącym roku. Wydawcy cyfrowi powinni oczekiwać więcej od swoich stron internetowych.
Prawie rok temu postawiliśmy hipotezę, że „sprzedaż zaczyna się poza App Store”. Nasze wewnętrzne badanie wykazało, że 10 najlepszych wydawców miało fantastyczne strony internetowe i blogi, które można było łatwo wygooglować. „
Aby przetestować tę hipotezę, przeanalizowaliśmy dane z siedmiu milionów wyświetleń widżetu PressPad – ponad 100 wydawców umieściło go na swoich stronach internetowych. Zgodnie z oczekiwaniami, strony internetowe odgrywają ważną rolę w publikowaniu cyfrowym, ponieważ generują wysokiej jakości ruch do App Store. PressPad zapewnia dedykowane widżety Web Store, z cyfrowymi wydaniami gotowymi do zakupu i korzystania na urządzeniach mobilnych. Średni współczynnik konwersji na instalację aplikacji wyniósł prawie 20% w okresie 9 miesięcy. To bardzo dużo!
Wskazówka dla wydawców magazynów cyfrowych: Promuj swoją aplikację magazynu na swoich stronach internetowych i blogach. Widżet PressPad i widżet sklepu internetowego PressPad pomogą przekształcić wizyty w witrynie w instalacje aplikacji.
Projektowanie dla urządzeń mobilnych
Ogromna liczba wydawców korzysta z tego samego układu magazynu PDF dla swoich wydań cyfrowych i drukowanych. Ponieważ czytelnicy lepiej rozumieją technologię mobilną, oczekują lepszych wrażeń z czytania na swoich urządzeniach przenośnych.
Podczas gdy mobilny silnik PressPada oferuje fantastyczne opcje, takie jak dostosowywanie PDF do poziomego widoku dwustronicowego, interpretacja hiperłączy i natywna nawigacja, dobrze zaprojektowane magazyny PDF mogą również czerpać z tego to, co najlepsze.
W 2015 roku wydawcy skupią się na zapewnieniu lepszych wrażeń z czytania, bardziej odpowiednich dla wyświetlaczy średniej wielkości.
Więcej wideo, więcej zabawy
Rok 2014 był rokiem, w którym mobilne wideo zaczęło odgrywać ważniejszą rolę w cyfrowym ekosystemie. Winę za to ponosi Facebook ze względu na swoją funkcję autoodtwarzania, prawdopodobnie doświadczasz tego na co dzień!
Przyjęcie technologii mobilnej i szybsze połączenie internetowe będzie katalizatorem tego trendu. Obsługa wideo online przez PressPad poprawi jakość korzystania z cyfrowych magazynów na platformach iOS i Android.
Użytkownicy po prostu przyzwyczaili się do oglądania większej liczby filmów online w 2014 roku, a rok 2015 będzie bardziej zorientowany na wideo niż kiedykolwiek wcześniej.
Android kontratakuje

Rynek mobilny jest podzielony prawie pół na pół między urządzenia z systemem iOS i Android. Dowodzą tego dane z 9,5 miliona wyświetleń widżetów PressPad, przy czym 49% użytkowników korzysta z iOS, a 47% z Androida.
Nasze dane pokazują, że między 20 grudnia 2013 r. a 19 grudnia 2014 r. udział w rynku oscylował między tymi dwoma systemami, z niewielką dominacją Androida na początku roku, a kończąc na objęciu prowadzenia przez Apple.
Spodziewamy się, że Android podejmie silną walkę z iOS w 2015 roku, zwłaszcza po wprowadzeniu głównej aktualizacji Google, Android 5.0 Lollipop. Będzie to ogromny kamień milowy dla Google i całej branży publikacji cyfrowych.
Czy Apple straci dominację na cyfrowej scenie wydawniczej w 2015 roku? Jesteśmy gotowi na to wyzwanie!
Życzymy szczęśliwego Nowego Roku 2015.


