fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Analityka w czasie rzeczywistym i łatwe do zrozumienia pulpity nawigacyjne są ważnym narzędziem w zestawie narzędzi współczesnych wydawców. Teraz jest to również część platformy PressPad News.

Gdyby ktoś zapytał mnie, co jest najważniejsze w prowadzeniu własnej firmy, odpowiedziałbym, że nie jest to bystrość biznesowa i doświadczenie, jak wiele osób mogłoby pomyśleć. Oba przychodzą z czasem. A co z intuicją? Opiera się ona na analizie trendów i potrzeb danej niszy rynkowej.

Gdzie więc tkwi sekret podejmowania właściwych decyzji biznesowych?

Wspólną cechą marek odnoszących sukcesy jest analiza danych. Firmy takie jak Google i Amazon udowadniają , jak eksploracja danych może usprawnić biznes.

Szczegółowa analiza tego, co się wydarzyło w połączeniu z wyciągnięciem wniosków i wprowadzeniem zmian może doprowadzić nas do pożądanych efektów. Skupienie się na analityce może zapewnić przejrzystość i drogę do rozwoju biznesu.

– Dlaczego drużyna piłkarska ogląda swój ostatni mecz?

Aby stać się lepszym następnym razem.

Potęga analityki mobilnej = potęga aplikacji informacyjnych

Wydawcy mogą odnieść znaczne korzyści, znając więcej szczegółów na temat swojego ruchu – skąd pochodzi, jakie strony są najpopularniejsze, które strony generują najwięcej kliknięć reklam i jaka jest jakość zaangażowania. Mając taką wiedzę, mogą skuteczniej kierować czytelników do swoich treści. Ponadto mogą łatwiej zaplanować kampanię reklamową, dokładniej dostosować artykuły i efektywnie skonfigurować aplikację.

Potrzebują oni możliwości całościowego zrozumienia wydajności i optymalizacji bieżących wysiłków w zakresie tworzenia treści. Pulpity nawigacyjne są najskuteczniejsze, jeśli oferują interaktywność, w tym możliwość porównywania wydajności w czasie, wydajności według segmentów, tematów i innych cech.

Pomiar w czasie rzeczywistym

Ponieważ zachowania czytelników mobilnych zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, wydawcy potrzebują narzędzi do pomiaru w czasie rzeczywistym, aby podejmować na czas działania i zarządzać swoją aplikacją News.

I oto jest. Kanał wiadomości z najnowszymi artykułami z aplikacji mobilnej. Natychmiastowa aktualizacja.

Pulpit analityczny aplikacji wiadomości

Jest to część platformy PressPad News, która sprawia, że zarządzanie aplikacją jest łatwe, wygodne i bardziej efektywne. Dostępna szczegółowa analityka jest skarbnicą informacji o użytkownikach aplikacji.

Rozszerzyliśmy części analityczne do czterech bardziej szczegółowych kategorii:

  • aplikacje
  • artykuły
  • urządzenia
  • banery

Dzięki temu informacje są bardziej precyzyjne, a wyszukiwanie ich w panelu jest proste i intuicyjne. Został on zaprojektowany tak, aby dostarczać informacji potrzebnych do kierowania strategią zaangażowania we właściwym kierunku.

Odwiedź szczegółową analizę aplikacji

Zrozumienie, kiedy użytkownicy otwierają aplikację i które kategorie są najczęściej przeglądane, pomaga publikować najlepiej dopasowane treści we właściwym czasie.

  • Czy ludzie spędzają więcej czasu w aplikacji od ostatniej aktualizacji?
  • Co sprawiło, że tak wielu aktywnych użytkowników odwiedziło moją aplikację w ciągu ostatniego miesiąca?
  • Jakiego rodzaju treści potrzebują moi czytelnicy?
  • Czy liczba instalacji aplikacji na iOS wzrosła w porównaniu do Androida?

Dzięki tej części analitycznej uzyskasz odpowiedzi na powyższe pytania. Tylko spójrz, jakie to proste!

Narzędzie do analizy danych
Pulpit nawigacyjny PressPad News Analytics

Intuicyjny układ tego interaktywnego narzędzia pomaga szybko znaleźć pożądane informacje. To bułka z masłem nawet dla osób bez umiejętności technicznych.

Sprawdź, który artykuł jest najpopularniejszy i ilu masz nowych czytelników

Zmieńmy kategorię.

Widoki artykułów

Najłatwiejszym sposobem na znalezienie kierunku, w którym należy zwiększyć zaangażowanie, jest spojrzenie na wyświetlenia artykułów i najpopularniejsze tematy w czasie. Możesz sprawdzić, ile osób przeczytało Twoje artykuły w danym tygodniu, miesiącu, roku.

Najczęściej czytane tematy
10 najpopularniejszych artykułów w marcu 2018 r. wraz z liczbą czytelników

Wskazówka: Zwróć uwagę, czy był jakiś konkretny temat lub tematy, o których pisałeś na blogu w wielu swoich najlepszych postach. Jeśli zauważysz, że temat pojawił się wiele razy, napisz o nim ponownie pod innym kątem.

Co więcej, można obserwować zmiany w liczbie czytelników w określonym przedziale czasu i z podziałem na wersje urządzeń.

zmiany w liczbie czytelników
Wyświetlenia artykułów z ostatniego roku z wyjątkiem FireOS

– Nie ma znaczenia, z jakiej wersji urządzenia korzystają użytkownicy odwiedzający moją aplikację.

Błąd.

Sprawdź znaczenie wersji swojego urządzenia

Wersja urządzenia, z której korzystają czytelnicy, jest szczególnie przydatna w przypadku szerokiego spektrum używanych obecnie urządzeń i pozwala na uzyskanie tak drobnoziarnistej, jak chcesz, strategii kierowania treści.

  wersja urządzenia używana przez czytniki
Wersje urządzeń użytkowników iOS

– Jak mogę wykorzystać te wszystkie informacje, aby poprawić decyzje dotyczące publikowania treści, strategii targetowania lub optymalizacji konwersji?

Android i iOS
Priorytet platformy według kraju dla twórców aplikacji

Android jest najpopularniejszym mobilnym systemem operacyjnym w wielu krajach. Podczas gdy iOS dominuje w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej, mobilny system operacyjny Android pokonał go w Ameryce Południowej, Afryce, Europie Środkowej i Wschodniej oraz Azji.

Dzięki zróżnicowanej penetracji geograficznej między systemami Android i iOS, niektórzy wydawcy mogą być bardziej zainteresowani aplikacją na Androida do publikowania online w oparciu o WordPress.

Wskazówka: Jeśli chcesz podbić rynek azjatycki lub czytelników w Afryce, rozważ wersję aplikacji na Androida.

Zaangażuj swoich czytelników za pomocą banerów aplikacji

Zrozum dokładnie, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją aplikacją, abyś mógł stworzyć bardziej angażujące doświadczenie.

Mamy trzy rodzaje tak zwanych „banerów”, które mogą być widoczne w aplikacji:

1. Snackbary. Jest to metoda generowania ruchu do pożądanego miejsca docelowego lub treści. Wyświetlają one krótką wiadomość w dolnej części ekranu na urządzeniach mobilnych i automatycznie znikają po upływie określonego czasu lub po interakcji użytkownika w innym miejscu na ekranie.

Wskazówka: Snackbar można zwinąć, podczas gdy Alert jest widoczny tylko raz.

typ banera
Wyświetlenia Snackbar w minionym roku

2. Alarm. Korzystając z pulpitu nawigacyjnego PressPad News, wydawca może utworzyć wiadomość alertu, która będzie wyświetlana dla każdego użytkownika aplikacji. Powiadomienie o czymś ważnym. Możesz otrzymywać powiadomienia i pracować z alertami za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego.

3. Wiadomość powitalna. Przywitaj się z nowymi użytkownikami, wyślij link do newslettera lub informację o konkursie. To świetny sposób na zaangażowanie użytkowników lub po prostu sprawienie im przyjemności.

Co najlepsze, te trzy rodzaje komunikatów można ustawić w aplikacji samodzielnie i na podstawie analiz decydować o ich częstotliwości.

Rynek aplikacji informacyjnych rozwija się

Wszystko, co zrobiliśmy do tej pory, aby poprawić jakość życia wydawców WordPress i producentów treści, pomaga im osiągnąć ich cele biznesowe. Widząc jak rozwija się rynek aplikacji newsowych, nie pozostajemy obojętni na potrzeby wydawców. Właśnie dlatego stworzyliśmy App Analytics Dashboard.

Śledzenie całkowitej liczby instalacji, najpopularniejszych i najczęściej zapisywanych artykułów oraz wyników kampanii powiadomień push za pomocą pulpitu analitycznego to ogromny krok w kierunku lepszego podejmowania decyzji. News App Panel sprawia, że proces analizy danych jest nie tylko skuteczny, ale także po prostu przyjemny.

Wciąż masz wątpliwości? Może to najlepszy czas, aby przekonać się o sile analityki mobilnej.