fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Wywiad z Jimem Koury z magazynu Diversity Rules.

PressPad skupia wydawców z różnych środowisk. Najbardziej zatłoczone segmenty poświęcone są modzie, stylowi życia i LGBT, a Diversity Rules Magazine jest jednym z nich. Jest to niszowy magazyn skupiający się na społeczności queer i jej sojusznikach.

Jim, kiedy rozpocząłeś podróż ze swoim magazynem?

Jim Koury: Rozpocząłem Diversity Rules Magazine jako dwumiesięczną publikację w modelu bezpłatnej dystrybucji w 2006 roku. Kiedy gospodarka się załamała, przestałem go publikować na około rok, a następnie powróciłem z wersją cyfrową w formacie flipbook i robiłem to przez około 2 lata. W marcu 2013 roku powróciłem do druku z miesięczną publikacją opartą wyłącznie na subskrypcji. Dołączyłem do rodziny Press Pad i teraz jestem obecny w świecie aplikacji zarówno w sklepach iTunes, jak i Android.

Dlaczego publikacja cyfrowa?

Pomimo trendu w kierunku bardziej cyfrowego świata, są tacy, którzy lubią trzymać swoje czasopisma i książki w rękach, w tym ja. Dlatego zaspokajam potrzeby obu światów, mając zarówno wersję drukowaną, jak i cyfrową.

Świat się zmienia, a ludzie lubią mieć dostęp do swoich publikacji i innych dokumentów w formie elektronicznej. Cyfrowy świat oferuje wiele nowych możliwości dla wydawców czasopism, aby poszerzyć ich wpływ i zdolność do lepszego rozpowszechniania ich wiadomości.

Jak promować swój magazyn cyfrowy?

Jim Koury: Do promowania Diversity Rules Magazine najczęściej używam sieci społecznościowych. Mam ograniczone fundusze i nie mogę jeszcze robić wielu płatnych reklam, więc ten tryb wydaje się być bardzo skuteczny w rozpowszechnianiu informacji o Diversity Rules Magazine. Zawsze szukam innych sposobów promowania magazynu i wypróbuję również „nieszablonowe” opcje. Promocja polega na wywieraniu wpływu i staram się to robić jak najlepiej.

Acebook i Google Plus wydają się działać najlepiej dla mnie. Dużą popularność zyskuję również dzięki Twitterowi. Jestem jednak na większości portali społecznościowych.

Wskazówka #1: Nigdy nie wiadomo, kto zobaczy to, co masz do zaoferowania, więc staram się rozszerzyć Diversity Rules Magazine na jak najwięcej rynków zbytu. Korzystam z powiadomień push za pośrednictwem Press Pad.

Wskazówka nr 2: Korzystam również z mediów społecznościowych, aby ogłosić wydanie nowego numeru i promować poszczególne interesujące artykuły, które pojawiają się co miesiąc.

A co z przyszłością, czy masz jakieś średnioterminowe cele, które chciałbyś osiągnąć ze swoim magazynem?

Zawsze szukam wsparcia subskrypcyjnego i reklamowego, a także tych osób, które mogą nie chcieć subskrybować lub reklamować się, ale chcą być dobroczyńcami i wnieść wkład pieniężny w sprawę. Moim pierwszym i najważniejszym celem jest uzyskanie wypłacalności finansowej i sprawienie, by magazyn sam się opłacał i faktycznie zarabiał.

Na wynos:

Diversity Rules Magazine promuje nie tylko cały tytuł, ale także poszczególne wydania i artykuły, które mogą być przedmiotem szerszego zainteresowania. W ten sposób docierają do szerszej publiczności, która może być zainteresowana konkretnymi tematami.

Jim KouryJim Koury jest redaktorem/wydawcą i założycielem Diversity Rules Magazine, alternatywnej publikacji służącej społeczności queer i jej sojusznikom.