Publikowanie cyfrowe na urządzeniach mobilnych ma wszystko, czego potrzeba, aby zdominować taktyki wykorzystywane w natywnych działaniach content marketingowych. Co więcej, publikacja cyfrowa na platformach mobilnych łączy w sobie trzy najbardziej efektywne taktyki content marketingu, które zamierzam opisać.

Są to dziennikarstwo, tworzenie „białych ksiąg” (czyli dzielenie się specjalistyczną wiedzą), a także działania na platformach mobilnych.
Co więcej, rynek jest już wystarczająco nasycony urządzeniami mobilnymi, a kolejne pokolenia użytkowników nie rozstają się ze swoimi smartfonami i tabletami.
Co więcej, użytkownicy postrzegają je w kategoriach naturalnego środka komunikacji, a nie dodatku.
Na przykład jeden na pięciu millenialsów w USA łączy się z Internetem wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Według CISCO ruch mobilny będzie nadal rósł.

Apple przedstawia wyniki za pierwszy kwartał:
„(…)Firma sprzedała 51 milionów iPhone’ów, co stanowi rekord wszech czasów, w porównaniu do 47,8 miliona w poprzednim kwartale. Apple sprzedało również 26 milionów iPadów w ciągu kwartału, co również stanowi rekord wszech czasów, w porównaniu do 22,9 miliona w poprzednim kwartale”.
Go Mobile, Go Pro
W zeszłym roku zadawaliśmy pytanie przeciwne: Czy publikowanie cyfrowe jest świetną natywną techniką content marketingu? Początek roku, wraz z debiutami cyfrowych magazynów takich graczy jak Yahoo! i Facebook, potwierdził, że digital publishing jest sexy.

Według eMarketer, marketerzy B2B zwiększą wydatki na treści i urządzenia mobilne w 2014 roku, a prawie 43% respondentów badania planuje zwiększyć budżety mobilne w tym roku.
Badania przeprowadzone przez firmę Curata, zajmującą się oprogramowaniem do tworzenia treści, wykazały, że 59% amerykańskich specjalistów ds. marketingu wyda więcej na content marketing w 2014 roku niż w przeszłości.
W tym roku budżety promocyjne zostaną również wykorzystane do stworzenia mobilnych magazynów dostępnych jako dodatki dla klientów/członków społeczności lub wewnętrznych magazynów firmowych.
Teraz twoja kolej
Budowanie zespołu deweloperów aplikacji jest kosztowne i obarczone ryzykiem. Jeśli zastanawiasz się, jak rozszerzyć kompetencje swojego zespołu o publikację mobilną bez ponoszenia dodatkowych kosztów content marketingu, rozważ dołączenie do naszej sieci partnerów biznesowych.
Dzięki Centrum Partnerskiemu PressPad Twoi klienci B2B mogą szybko i łatwo uzyskać markowe aplikacje mobilne i stać się znani na najpopularniejszych platformach mobilnych.
Mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu mobilnych aplikacji magazynowych (PressPad utrzymuje 2% udziału w aplikacjach Apple Newsstand na podstawie statystyk z 2014 roku).
Dzięki PressPad Ty również możesz zaoferować swoim klientom mobilne aplikacje magazynowe zawierające ulotki firmowe, magazyny wewnętrzne i inne treści PDF w wersji mobilnej.
Podział jest prosty – Ty zarządzasz treścią zamkniętą w plikach PDF, my zajmujemy się wszystkimi kwestiami technicznymi i rozwojem aplikacji.
Brzmi interesująco? Przeczytaj ten praktyczny przewodnik dotyczący dochodu pasywnego z partnerstwem PressPad ”
Wskazówka: Co ciekawe, aplikacje mobilne mogą odgrywać rolę magnesu przyciągającego potencjalnych klientów nawet lepiej niż typowe ebooki lub pakiety .zip.
Główne cechy PressPad Magz
- Obsługa iPada i iPhone’a
- Obsługa systemu Android
- Powiadomienia push
- Pulpit nawigacyjny samodzielnego publikowania
- Obsługa dystrybucji treści
- Płatna/darmowa zawartość PDF
- Nieograniczona pamięć masowa
- Instant Publishing
- Analityka
- Nie jest wymagane kodowanie
Co ważne, NIE musisz posiadać konta dewelopera w App Store. Nie oczekujemy też od ciebie żadnej wiedzy technicznej. Możesz po prostu kontrolować wszystko za pomocą pulpitu nawigacyjnego PressPad z wygodnej kanapy.