fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Dzięki temu artykułowi będziesz miał okazję zobaczyć fantastyczne filmy, które przynoszą wiedzę i inspirację dla wydawców cyfrowych na wszystkich poziomach doświadczenia. Bez względu na to, jak zaawansowany jesteś w sztuce publikowania cyfrowych magazynów, jestem pewien, że skorzystasz na ich obejrzeniu.

Odkąd jesteśmy na fali mobilnej rewolucji, wszystkie dziedziny życia są nią dotknięte, podobnie jak działalność wydawnicza. Magazyny cyfrowe, zwłaszcza te mobilne, pomagają budować tożsamość i, podobnie jak blogi, stopniowo stają się niezbędnym zasobem online dla odnoszących sukcesy firm. Zabiorę cię w podróż. Od pomysłu na założenie magazynu, przez projekt okładki, po nawyki behawioralne cyfrowych czytelników. Miłej podróży!

Jak założyć magazyn bez pieniędzy
by Evan Carmichael

W tym filmie Evan Carmichael wygłasza krótkie przemówienie na temat zakładania własnego magazynu z biznesowego punktu widzenia. Przedstawia wady i zalety bootstrappingu, czyli pozyskiwania kapitału początkowego. To bardzo dobrze zainwestowane 5 minut czasu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zakładaniu własnego cyfrowego magazynu, możesz również zapoznać się z artykułem napisanym przez Melissę, która zbiera kapitał na swoje wydawnicze przedsięwzięcie poprzez kampanię crowdfundingową na Kickstarterze.

Inspirująca opowieść TEDx o zakładaniu własnego magazynu
autorstwa Jacqueline Nwobu

W tym filmie Jacqueline Nwobu opowiada o założeniu własnego magazynu podczas TEDxEuston. Chociaż nie miała żadnego doświadczenia w wydawaniu czasopism, rzuciła pracę jako technolog medyczny, aby założyć Munaluchi Bride Magazine. Później stał się on wiodącym magazynem ślubnym dla kolorowych kobiet w USA, dystrybuowanym w całym kraju. Jacqueline i jej mąż uruchomili swój magazyn w 2010 roku, a ten film jest swoistym studium przypadku dla każdego zainteresowanego założeniem własnego magazynu, ponieważ wyraźnie pokazuje największe wyzwania i pułapki, z którymi trzeba się zmierzyć na samym początku.

Jak tworzyć wspaniałe okładki magazynów przy użyciu szablonu google docs
by Paul Nowak

Co możesz zrobić, jeśli nie masz programu inDesign, ale nadal chcesz zaprojektować okładkę magazynu? W tym filmie Paul, współzałożyciel PressPad, pokazuje, jak stworzyć okładkę magazynu bez korzystania z produktów Adobe. Demonstruje, jak można to zrobić w Dokumentach Google za pomocą bezpłatnych szablonów okładek, które PressPad ma dla Ciebie. Linki użyte w filmie znajdują się tutaj, więc po obejrzeniu filmu możesz je przetestować. Przeniosą cię one do szablonów Google Drawing, które możesz skopiować i pracować nad nimi.

Sposób, w jaki ludzie czytają magazyny cyfrowe bardzo różni się od sposobu, w jaki czytają magazyny drukowane
by Robert Grainger

Sprzedaż magazynów cyfrowych może być trudna, ponieważ trudno jest zastosować wszystkie wzorce sprzedaży ze świata fizycznego do mobilnego. W rzeczywistości, w oparciu o duże badanie danych, pewne jest, że ludzie zachowują się inaczej w świecie cyfrowym, a ich nawyki czytelnicze są również inne. Na przykład ludzie są mniej zainteresowani czytaniem 200-stronicowego magazynu co miesiąc, ale są znacznie bardziej zaangażowani, gdy jest to tygodnik zawierający mniej stron. Polecam obejrzenie filmu, ponieważ wiedza, którą zdobędziesz, może wpłynąć na Twoje przychody i strategie cenowe.

Cyfrowe nawyki czytelnicze i zakupowe

Nasze własne badania pokazują, że jeśli chodzi o nowe instalacje i sprzedaż aplikacji czasopism, czas jest również ważnym czynnikiem. Ponieważ szczyt organicznych instalacji przypada na poniedziałek, wysyłanie powiadomień push w weekend odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu sprzedaży w aplikacji. Dzieje się tak, ponieważ czytelnicy często zapominają o nowo zainstalowanych aplikacjach. Dlatego też aplikacje PressPad Newsstand mogą otrzymywać powiadomienia push wysyłane przez wydawcę za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego PressPad, a sygnał ten jest wystarczający, aby wielu czytelników ponownie sprawdziło aplikację magazynu i ostatecznie kupiło subskrypcję.

organiczne pobrania aplikacji w poniedziałki
Pobrania aplikacji magazynów organicznych – szczyt w poniedziałek.

Jest jeszcze jeden ważny nawyk czytelników mobilnych, który bezpośrednio wpływa na wzrost przychodów z magazynów cyfrowych generowanych przez aplikację mobilną. Przychody wszystkich naszych wydawców, którzy wgrali swoje zaległe wydania, natychmiast wzrosły. Działa to, ponieważ czytelnicy mobilni widzą ogromną wartość w dostępie do zaległych wydań. Dlatego też są bardziej skłonni do zakupu prenumeraty, jeśli widzą dużą bazę zaległych wydań dostępnych w aplikacji. W ich odczuciu jest to ogromna korzyść, która zwiększa przychody wydawców.

Uruchamianie magazynu cyfrowego, lean way

Kluczowe wnioski i bezpłatne narzędzia:

  1. Zacznij od małego
    • Korzystaj z Trello lub Asana, aby efektywnie zarządzać celami i zadaniami.
    • Hackpad pomaga tworzyć dokumenty i zarządzać nimi
    • Sprawdź globalne lub lokalne trendy za pomocą Google Trends
    • Dowiedz się, co ludzie mówią o Twojej niszy dzięki Mention
  2. Stwórz swoją obecność online poprzez stronę internetową
    • Bezpłatna platforma blogowa Medium prezentuje Twoje posty przed społecznością w piękny, podobny do artykułu sposób.
    • Tumblr i WordPress umożliwiają tworzenie pięknych stron internetowych przy użyciu tysięcy darmowych motywów graficznych
  3. Utwórz strony w mediach społecznościowych, aby rozpocząć budowanie kontaktów
    • Najpierw określ, gdzie są Twoi czytelnicy online
  4. Budowanie wiedzy i wiarygodności poprzez partnerstwo z innymi profesjonalistami
    • Użyj wyszukiwania hashtagów na Twitterze, aby znaleźć potencjalnych partnerów.
    • Dołącz do odpowiednich grup na LinkedIn, aby wchodzić w interakcje z podobnymi profesjonalistami.
  5. Zmaksymalizuj swoją obecność w mediach społecznościowych jako podstawę do budowania cyfrowego kanału dystrybucji.
    • Używaj narzędzi takich jak Buffer do buforowania swoich postów.
    • Automatyzacja aktualizacji w mediach społecznościowych. Połączenie wielu strumieni danych w ciągły, oparty na zdarzeniach strumień mediów społecznościowych
    • Rozmawiaj z ludźmi na Twitterze, na żywo
  6. Przemyśl swoją strategię przychodów/cen
    • Przeczytaj „Fixed to Flexible” – darmową książkę Todda Satterstena o inteligentnym ustalaniu cen.
  7. Używaj wysokiej jakości szablonów magazynów inDesign
  8. Publikacja w App Store w celu dotarcia do użytkowników mobilnych
    • Dzięki PressPad aplikacje magazynowe są bezpłatne
    • Otrzymasz własne aplikacje mobilne z powiadomieniami push, subskrypcjami i nie tylko.
    • Aplikacja Google Play na Androida
    • Aplikacja Apple Newsstand na iPada/iPhone’a/iPoda