fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

W 2012 roku liczba użytkowników smartfonów wyniosła miliard. Rok 2013 przyniósł stały, przyrostowy wzrost liczby tabletów. Co przyniesie rok 2014? Zebraliśmy opinie ekspertów, aby rzucić okiem na przyszłość publikacji cyfrowych i mobilnych.

Jeśli chodzi o przewidywanie kierunku rozwoju publikacji cyfrowych, potrzebne jest dogłębne zrozumienie globalnych trendów i aspektów behawioralnych czytelników czasopism. Rozpoznaliśmy co najmniej trzy globalne trendy, które pomogą ci przewidzieć przyszłość magazynów cyfrowych w 2014 roku. W tym artykule dowiesz się jeszcze więcej.

iTunes Newsstand się opłaca


Tweet od @wordsallowed

Wszystkie z 15 (i 44 z 50) najlepiej zarabiających aplikacji lifestyle’owych w iTunes Store to aplikacje marek czasopism (…) Sześć z dziesięciu najlepiej zarabiających aplikacji newsowych w iTunes Store to aplikacje marek czasopism, sześć z dziesięciu najlepiej zarabiających aplikacji fitness w iTunes Store to aplikacje marek czasopism (…) (iTunes/MPA, dane na dzień 25 października 2013 r.). Czytaj więcej

Rynek mobilny wciąż się rozwija, a na rynku pojawiają się nowi i nieoczekiwani gracze


Tweet @MackCollier

Globalna liczba użytkowników smartfonów przekroczyła 1 miliard w 2012 r. i osiągnie 1,75 miliarda w 2014 r. eMarketer przewiduje, że popularność smartfonów będzie nadal rosła w szybkim tempie do 2017 r. Czytaj więcej



Tweet od @Batteryhq

Tesco może być lepiej znane ze swoich ofert soku pomarańczowego dwa w cenie jednego, ale wjeżdża swoim wózkiem do świata elektroniki z Hudl. Jest to 7-calowy tablet (…) Czytaj więcej

Giganci dołączą do cyfrowej przygody wydawniczej


Tweet autorstwa @martinmaynard

Yahoo stawia na cyfrowe magazyny o technologii i żywności (…) Cyfrowe magazyny Yahoo Food i Yahoo Tech zostały uruchomione z fanfarami. „Znaleźliśmy inspirację w czasopismach” – powiedział Mayer. „Są eleganckie, piękne i mają charakterystyczny głos”. (…) I zamiast banerów lub reklam displayowych, cyfrowe magazyny Yahoo będą podążać za przykładem swoich błyszczących poprzedników i wplatać wyraźnie oznaczone reklamy w treść, według Mayer. Czytaj więcej



Tweet od @talkingnewmedia

Facebook uruchomi czytniki wiadomości (…) pomysł polega na tym, że Facebook miałby być nowoczesną gazetą poranną, czymś, co miliony jego użytkowników otwierałyby z samego rana. Ponieważ Facebook faktycznie ma miliony użytkowników, szanse na to, że produkt sprawdzi się jako biznes, są całkiem spore. Czytaj więcej

Najważniejsze wnioski:

  • Magazyny cyfrowe zyskają na popularności w 2014 roku
  • Marketing treści zamiast wyświetlania reklam
  • Właściciele treści będą zarabiać na ponownej publikacji na urządzeniach mobilnych

Istnieje wiele powodów, dla których wydawcy decydują się na publikację cyfrowych replik 1:1 na urządzenia mobilne. Na podstawie rozmów z naszymi klientami możemy wyróżnić następujące powody:

  1. W przypadku magazynów drukowanych, które dążą do optymalizacji kosztów, publikacja cyfrowa jest metodą ponownego wykorzystania treści, a tym samym obniżenia wyników finansowych.
  2. Wydawcy odkrywają nowe grupy docelowe. Rozwijają się szybciej i zwiększają nakład poprzez gromadzenie czytelników online (top line up).
  3. Druk na żądanie musi przyspieszyć czas wprowadzenia produktu na rynek, aby przetestować założenia biznesowe i uzyskać szybką informację zwrotną z rynku.
  4. Istnieją wydawcy, którzy posiadają prawa do tytułów, które nie są już w obiegu, ale ci wydawcy widzą możliwości w odsprzedaży zaległych wydań. Dla tych wydawców, którzy przechodzą na technologię cyfrową, replika drukowana 1:1 jest wyjątkowym sposobem na osiągnięcie opłacalnej monetyzacji już posiadanych treści.(Przy okazji, jeśli znasz takiego wydawcę, napisz do nas).

Czy jesteś jednym z nich?