fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Your Nails Magazine to magazyn o paznokciach i o tym, co wiąże się z byciem lub zostaniem stylistką paznokci. Jest to ściśle branżowy magazyn dla profesjonalistów z branży paznokciowej założony przez Karolinę Boczek.

W tym artykule przeczytasz również, w jaki sposób promuje się magazyn cyfrowy i jakie media są wykorzystywane, aby dotrzeć do docelowych czytelników.

Dlaczego zdecydowałeś się uruchomić cyfrowy magazyn?

Zarządzanie-dyrektorem-i-redaktorem-twojego-magazynu-poprzez-PressPad

Pracowałam jako technik paznokci przez 5 lat, głównie z domu i otrzymywałam czasopisma z innych krajów. Stwierdziłam jednak, że nie mają one znaczenia dla rynku irlandzkiego, więc pomyślałam, że byłoby wspaniale, gdybym mogła prowadzić pierwszy w historii magazyn dla profesjonalistów zajmujących się paznokciami w Irlandii.

Robiłem badania rynku i okazało się, że jest zapotrzebowanie na tego typu publikacje, ale szybko okazało się, że ludzie mówią, że czegoś chcą, ale kiedy jest to wreszcie dostępne, zaczynają mówić – cóż, pomyślę o tym.

Your Nails Magazine to przede wszystkim inspiracja i dostarczanie czytelnikom wiedzy niezbędnej do tego, aby stać się technikiem paznokci na wyższym poziomie. W magazynie dzielimy się historiami, pracą, pokazujemy salony techników paznokci, uczymy ich i udzielamy im porad. Chcemy łączyć techników paznokci z naszą publikacją, ponieważ chodzi o budowanie więzi między Your Nails a czytelnikami.

Wygląda na to, że jest to bardzo niszowy magazyn?

Tak, nie sądziłem, że przetrwam tak długo, otrzymałem wiele wsparcia od władz lokalnych, otrzymałem nagrodę dla najlepszej firmy usługowej od Limerick City Enterprise Board, co dało mi dużo pewności siebie, aby kontynuować.

Zacząłem w marcu 2012 roku bez żadnej wiedzy na temat biznesu wydawniczego. Pierwsze wydanie zaczęłam przygotowywać po urodzeniu córeczki. To był bardzo trudny czas, ale był dla mnie wyzwaniem. Zacząłem to jako hobby i pasję, ale musiałem przekształcić to w prawdziwy funkcjonalny biznes na pełny etat. Nie wyobrażałam sobie, ile pracy trzeba w to włożyć. Ale patrząc wstecz, zrobiłbym to jeszcze raz.

Your Nails Magazine

Jak promować swój magazyn cyfrowy?

Promujemy nasz magazyn poprzez bezpośredni kontakt z technikami paznokci, wystawiając się na pokazach kosmetycznych. Uważamy, że to najlepsza metoda. Mamy również stronę internetową i stronę na Facebooku, konto na Twitterze i konto na Pinterest.

Facebook działa najlepiej, jeśli chodzi o rozpowszechnianie informacji i utrzymywanie kontaktu z naszymi czytelnikami. Ale lubimy też kontaktować się z nimi osobiście, aby lepiej nas poznali i zobaczyli, że mogą się z nami skontaktować, kiedy tylko chcą.

Wskazówka: Media społecznościowe są bardzo ważne w promocji, ale my reklamujemy się w magazynach kosmetycznych, ponieważ trafiają one na bardziej bezpośredni rynek docelowy.

A co z przyszłością, czy masz jakieś średnioterminowe cele, które chciałbyś osiągnąć ze swoim magazynem?

Chcielibyśmy zwiększyć dystrybucję drukowanych magazynów w Irlandii i przenieść się na rynek brytyjski. Obecnie jesteśmy dostępni również w wersji drukowanej w nakładzie 7500 egzemplarzy. Ale na tym etapie myślę, że chcemy zwiększyć ilość czytanych magazynów, więc magazyny cyfrowe na różnych urządzeniach zdecydowanie pomagają to osiągnąć.

Powiedziałeś, że utrzymujesz kontakt z czytelnikami?

Tak, jak powiedziałem, jest to dla nas główny priorytet. Wszyscy nasi czytelnicy są połączeni z naszą stroną na Facebooku, więc widzimy kim są i znamy ich potrzeby. Mogą wysłać nam szybką wiadomość, jeśli mają jakiś problem lub szukają nowego produktu.

Na wynos: Kontaktujemy się z nowymi współpracownikami również za pośrednictwem Twittera, jest to świetny sposób na kontaktowanie się z ludźmi z USA, ta metoda jest tam bardziej popularna i szybciej uzyskuje się odpowiedź.

Karolina Boczek jest dyrektorem zarządzającym i redaktorem wykonawczym w Your Nails Magazine.