Wielu wydawców zastanawia się, czy warto mieć aplikację mobilną zamiast strony internetowej, jaki jest najlepszy sposób na sprzedaż magazynu online i jakie korzyści może przynieść publikacja cyfrowa.
Cóż, jedną z oczywistych odpowiedzi byłoby oszczędzanie dużej ilości drzew.
A teraz bardziej poważnie.
Jest jedna podstawowa rzecz dotycząca publikowania czasopism online, a my zdradzimy ci ten sekret. Istnieją sposoby, dzięki którym Twoje treści mogą dotrzeć do dużej liczby czytelników, Twój magazyn może być bardziej dochodowy, a Ty możesz zwiększyć biznes i zaoszczędzić czas.
Nawet jeśli nie masz umiejętności kodowania i technicznych.
Publikowanie cyfrowe – dokąd zmierza?
Żyjemy w cyfrowym świecie. Wystarczy się rozejrzeć. Ile osób korzysta ze swoich urządzeń? To współcześni czytelnicy, a rynek wydawniczy powinien za nimi nadążać. Cyfrowa rewolucja trwa!
Coraz więcej wydawców decyduje się rozpocząć swoją przygodę z technologią cyfrową, tworząc aplikacje mobilne dla swoich magazynów, aby sprzedawać wydania online.
Co więcej, trend ten będzie się pogłębiał.
Fast&videos
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie dostęp do informacji musi być szybki. Dotyczy to w równym stopniu czasu ładowania strony internetowej. Jeśli posiadasz stronę internetową, upewnij się, że jest ona responsywna – zapobiegnie to opuszczaniu jej przez zniecierpliwionych użytkowników. W ten sposób szanse na to, że zaniepokojeni czytelnicy pozostaną na Twojej stronie są większe.
To jednak nie wystarczy, by zatrzymać czytelników i pozyskać nowych.
Ludzie chcą wiadomości i aktualizacji w czasie rzeczywistym. Aplikacje mobilne zapewniają im je i powiadamiają ich za pośrednictwem powiadomień push o najnowszych treściach, właśnie tutaj, właśnie teraz. Jest to również świetny sposób na komunikację z użytkownikiem. Jest to o wiele bardziej naturalne i wygodne na urządzeniu mobilnym niż wysyłanie e-maili do użytkowników smartfonów.

Jedną z największych zalet związanych z przejściem na publikowanie online jest możliwość czerpania zysków z treści cyfrowych. Przychody z reklam cyfrowych mogą pochodzić z różnych źródeł, takich jak linki partnerskie, banery internetowe lub reklamy w magazynach cyfrowych.
Narzędzia dla aplikacji mobilnych, takie jak Google AdMob czy AdSense, koncentrują się na dopasowywaniu reklam do aplikacji na podstawie określonych kryteriów. W rezultacie użytkownicy otrzymują dokładne, atrakcyjne i trafne reklamy, które idealnie do nich pasują.
Jednak prawdziwym przyszłym wyzwaniem stojącym przed wydawcami jest sprawienie, by ludzie pozostali przy ich cyfrowym magazynie. Nie wystarczy tworzyć wysokiej jakości treści.
– Jak przyciągnąć uwagę czytelników do magazynu cyfrowego?
Publikowanie online daje czytelnikom ogromne możliwości odkrywania cyfrowych magazynów.
Można to zrobić za pomocą aktywnych linków (niektórzy wydawcy nazywają tę funkcję „interaktywnym magazynem”). Najbardziej niedocenianą metodą jest wykorzystanie hiperłączy – zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych w obrębie magazynu. W ten sposób doświadczenie użytkownika w całym procesie czytania może zostać przeniesione na inny poziom, a dla wydawcy jest to sposób na kierowanie czytelników do swoich profili społecznościowych, a nawet stron internetowych reklamodawców.
Czy wiesz, że…

Obecnie czytelnicy chcą, aby czasopisma cyfrowe były bardziej dynamiczne. Osiągnij to i zaangażuj czytelników za pomocą wideo lub transmisji na żywo.
Aplikacje dla magazynów a publikowanie na stronach internetowych
Tym, co spędza sen z powiek większości wydawców, jest wybór między aplikacją mobilną a publikacją na stronie internetowej. Które rozwiązanie powinienem wybrać? Prawdę mówiąc, najlepszą odpowiedzią jest „oba”. Odgrywają one różną rolę w strategii marketingowej i lejkach sprzedażowych.
Przypomnij sobie o tych grupach ludzi ze smartfonami w rękach. Są to użytkownicy wielu urządzeń, potrzebują czegoś więcej niż jednego rozwiązania, aby wybrać sposób czytania treści w najwygodniejszy sposób.
Wiele popularnych marek nie rozróżnia między responsywnym projektowaniem stron internetowych, sprzedażą na stronie internetowej i markowymi aplikacjami mobilnymi. Po prostu używają wszystkich tych technologii, aby poprawić retencję użytkowników i świadomość marki.
Aplikować czy nie aplikować?
Ludzie kochają aplikacje mobilne. Skąd to wiemy? Powiedzieli nam.
Aplikacja mobilna to dla nich najprostszy sposób na czytanie wiadomości. Są oni na bieżąco z najnowszymi artykułami dzięki powiadomieniom w czasie rzeczywistym. Sprawia to, że wracają do treści, co zwiększa retencję mobilną.
– Jestem mniejszym przedsiębiorcą, nie potrzebuję aplikacji.
Coraz więcej małych i średnich firm rozumie, że skuteczna strategia mobilna obejmuje więcej niż tylko przyjazną dla urządzeń mobilnych stronę internetową. Aplikacje mobilne zwiększają wartość oferty wydawców czasopism i poprawiają komfort korzystania z magazynu internetowego na urządzeniach mobilnych. Dlaczego więc mali przedsiębiorcy nie chcą tworzyć cyfrowej sieci dystrybucji i rozwijać swojej działalności?
Cyfrowa platforma wydawnicza

Wychodząc naprzeciw potrzebom wydawców w zakresie znalezienia miejsca do sprzedaży prenumerat i pobrań czasopism online, stworzyliśmy mobilny web-kiosk. Ich własne centrum dowodzenia do sprzedaży każdego wydania magazynu na stronie internetowej lub blogu.
Wskazówka: Czy miałeś okazję dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu eCommerce dla wydawców czasopism?
Dla czytelników:
- Kupowanie i czytanie natychmiast po pobraniu wydania na tym samym urządzeniu
- Ekspresowe płatności za pośrednictwem natywnych operatorów sklepów mobilnych (Apple i Google)
Dla wydawców:
- Łatwe jak żadne inne: po prostu prześlij swoje cyfrowe wydanie, ustaw cenę, skopiuj i wklej fragment kodu na swojej stronie internetowej
- Nieograniczona pamięć masowa i transfer
Cyfrowe platformy wydawnicze od PressPad
Elastyczne rozwiązanie do dystrybucji plików PDF, bez przeszkód.
Myślisz o cyfrowej dystrybucji swojego magazynu? Uruchom aplikację lub kiosk cyfrowy. Natychmiastowe publikowanie, transakcje kartą kredytową i czytnik online magazynu w formacie PDF.
Dowiedz się więcej o naszych cyfrowych platformach wydawniczych ”
Ale poczekaj chwilę. Wyjaśnijmy coś jeszcze.
– Czy mogę go wypróbować przed zakupem?
Nie zrobilibyśmy tego inaczej. Chęć wypróbowania czegoś nowego jest całkowicie naturalna i z przyjemnością ułatwiamy ten proces. Wierzymy w testowanie, zanim za to zapłacisz. Pobierz aplikację demo na darmowy okres próbny lub sprawdź, jak działa darmowy plan web-kiosk.
– Jakiego rodzaju wsparcie techniczne otrzymam?
PressPad opiera swoją działalność na wsparciu i byciu do dyspozycji wydawców na każdym kroku. Nie wahaj się pytać o wszystko, co jest związane z publikowaniem online i marketingiem cyfrowym. Na tym blogu znajdziesz cenną wiedzę na temat publikowania i wskazówek marketingowych. Do Ciebie należy decyzja, czy skorzystasz z niej samodzielnie, czy poprosisz o wsparcie ekspertów PressPad.
Jak opłacalne jest publikowanie online?
Kiedy ktoś oferuje rozwiązanie biznesowe, naturalne jest myślenie o tym, jakie korzyści przyniesie. Nie ma w tym nic złego. Jeśli prowadzisz firmę, chcesz wiedzieć, jak opłacalne jest to dla Ciebie.
Publikacja cyfrowa sprawia, że treść jest czytelna dla wszystkich. Natychmiast.
Publikowanie czasopism online daje ogromną szansę na rozwój biznesu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub własnego sklepu internetowego, zwiększenie dystrybucji na ogromną skalę, dostarczanie treści na wiele platform i urządzeń, oszczędność czasu, monetyzację treści i generowanie przychodów z całego katalogu zaległych wydań.
Zobacz, jak robi to Mets Merized Online. Ten magazyn baseballowy dla fanów New York Mets zdobywa około 500 000 odwiedzających miesięcznie!

Fani baseballu pokochali aplikację Mets Merized Online News, dzięki której mogą dzielić się treściami i czytać wiadomości w łatwiejszy, bardziej efektywny sposób. Nigdy nie przegapią nowych treści (przypomną im o tym powiadomienia push), a w przypadku braku czasu na przeczytanie artykułu mogą go zapisać i przeczytać offline później.
I kolejny udany przykład.
Dark Beauty Magazine to awangardowy magazyn o wysokiej modzie z wysublimowaną, niszową treścią. Połączyli swoją aplikację magazynową z mobilnym kioskiem, co było świetnym pomysłem na generowanie dodatkowych przychodów.

Ta cyfrowa subskrypcja umożliwia zapisanie każdego wydania na każdym urządzeniu osobistym, czytanie bieżących i przeszłych treści, łączenie się ze społecznością Dark Beauty i korzystanie z magazynu w dowolnym miejscu.
Co wspólnego mają ze sobą Mets Merized i Dark Beauty? Obie korzystają z cyfrowej platformy wydawniczej PressPad, aby dotrzeć do użytkowników mobilnych za pomocą markowych aplikacji dla czasopism.
Czy jesteś gotowy?
Wszyscy razem jesteśmy wewnątrz rewolucji technologicznej. Nadszedł czas, aby mieć nie tylko magazyn, ale także kiosk w kieszeni. Aplikacje magazynowe publikujące i kupujące online w tej samej przeglądarce (lub nawet w aplikacji) nigdy nie były łatwiejsze.
Pomyśl o przyszłości, budujesz swoją markę nie tylko na teraz, ale na lata. I pamiętaj, że zbliża się nowe pokolenie, co oznacza, że każdy z Twoich nowych czytelników będzie młodszy, szybszy, bardziej wymagający i bardziej obeznany z technologią. Czy jesteś gotowy na tę konfrontację?


