Polski startup staje się własnym klientem, wydając magazyn dla wydawców mobilnych
Digital Publishing Guide to bezpłatny magazyn cyfrowy, który jest dostępny co kwartał jako aplikacja mobilna. Magazyn będzie zawierał techniki optymalizacji dla sklepów z aplikacjami online i udostępniał informacje na temat publikacji cyfrowych i marketingu aplikacji.
„Jesteśmy startupem i stworzyliśmy łatwy w użyciu system publikacji cyfrowych. Uważamy, że PressPad zmierza tam, gdzie Adobe jest zbyt korporacyjne, a inni konkurenci zbyt skomplikowani. ” – Paweł Nowak, PressPad CEO.
Zwrócił uwagę, że ta młoda firma miała unikalny model biznesowy. Działała na stosunkowo nowym rynku, na którym technologia wciąż była rozwijana, a standardy wciąż się krystalizowały. Dla PressPad możliwość stania się własnym klientem była bardzo ważna w dostarczaniu lepszego produktu i pomaganiu wydawcom w bardziej efektywnym zarabianiu.
„Chcemy, aby Digital Publishing Guide był wzorcową publikacją cyfrową. Pomoże ona wydawcom na całym świecie osiągać jeszcze lepsze wyniki biznesowe dzięki wykorzystaniu przedstawionych dobrych praktyk, ” kontynuował Nowak.
Magazyn został opublikowany po cichu w piątek, 29 listopada, i przez kilka dni działał pod radarem. W tym czasie PressPad – zgodnie ze swoją filozofią testowania – przetestował kilka pomysłów na marketing aplikacji, które pomogą wydawcom zrozumieć techniki dystrybucji cyfrowej. Szczegółowy raport zostanie opublikowany później dla subskrybentów newslettera firmy i przyszłych czytelników Digital Publishing Guide.
Dane kontaktowe i zdjęcia
Digital Publishing Guide: http://presspadapp.com/digital-publishing-guide/
Strona internetowa firmy: http://presspadapp.com/
Blog firmowy: https://www.presspadapp.com/blog/
Twitter: https://twitter.com/presspadapp/
Facebook: https://www.facebook.com/presspad
CEO: Michael OPYDO < michael@presspadapp.com >