W PressPad kierujemy się zasadą 1 + 1 = 3. W ten sposób tworzymy nasz produkt, konsultujemy nowe pomysły, a także staramy się współpracować z klientami. Wierzymy, że nasza wiedza z zakresu marketingu aplikacji mobilnych oraz doskonałe treści naszych klientów będą w stanie przebić się do TOP PAID rankingów w sklepach z aplikacjami mobilnymi.
Teraz do grona osób, z którymi chcemy bardzo blisko współpracować, chcielibyśmy zaprosić firmy i profesjonalistów z dziedziny Desktop Publishing (DTP). Przez ostatnie kilka miesięcy testowaliśmy jak przebiega taka współpraca i dziś jesteśmy przekonani, że wszystkie strony mogą na niej skorzystać.
Jak przebiega współpraca z PressPad?
Firmy DTP i PressPad mają bardzo podobnego klienta: wydawcę czasopism. Uważamy, że PressPad może uzupełnić ofertę firm DTP, a tym samym wpłynąć na ich propozycję wartości.
Kiedy klient firmy DTP staje się subskrybentem PressPad, w zamian przekazujemy firmie DTP 50% naszego zysku. Co więcej, PressPad zarządza komunikacją z wydawcą magazynu i jego przyszłą obsługą.
Czy aplikacje mobilne nie stanowią zagrożenia dla branży DTP?
Rozumiemy, dlaczego z perspektywy branży DTP aplikacje mobilne mogą być postrzegane jako zagrożenie. Efektem pracy projektantów i specjalistów zajmujących się drukiem jest zamówienie drukowanego magazynu, podczas gdy aplikacje mobilne nie potrzebują ani drukarni, ani papieru.
Z doświadczenia widzimy jednak, że ponad 50% naszych klientów traktuje aplikacje mobilne jako uzupełnienie magazynu papierowego. Co więcej, dzięki aplikacjom mobilnym więcej czytelników dowiaduje się o magazynie, a część z nich zamawia również wydania papierowe.
Co więcej, pliki opuszczające studio DTP są jednocześnie materiałami do tworzenia aplikacji mobilnych w PressPadzie. Dlatego współpraca z firmami DTP jest dla nas niezwykle ważna.
Jak zostać partnerem PressPad
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby pomóc firmom DTP w łatwym rozpoczęciu współpracy z PressPad.
Dziś uruchomiliśmy dedykowaną stronę internetową, na której zainteresowani znajdą opis programu, niezbędne materiały marketingowe, kalkulator zysków, stan sprawozdań finansowych i wiele więcej.
Stronę tę można znaleźć pod adresem presspadapp.com/partnership-center.
Jakie są korzyści z dołączenia do programu PressPad?
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze działania były zawsze przejrzyste, a informacje dostępne dla wszystkich. Z tego powodu na stronie internetowej Centrum Partnerstwa udostępniliśmy publicznie wszystkie informacje dotyczące oświadczenia z firmami DTP.
Podstawą współpracy jest zaufanie. Firma DTP musi ufać PressPad, że dostarczy swoim klientom produkt wysokiej jakości. Pracujemy w branży digital publishing od ponad dwóch lat i dostarczyliśmy na rynek setki aplikacji magazynowych. Współpraca z wiarygodnymi partnerami jest dla nas niezwykle ważna, dlatego zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń Partnerów.
Każdy wydawca magazynu, który zostanie klientem PressPad, działa na korzyść Partnera, od którego pochodzi. Zysk z uzyskanej w ten sposób prenumeraty dzielony jest 50/50 pomiędzy firmę DTP i PressPad. Co najważniejsze, umowa ta obowiązuje tak długo, jak długo czasopismo pozostaje klientem PressPad.
Zachęcam każdą firmę DTP do zapoznania się z naszą ofertą.
– Paul Nowak PressPad CEO