fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Udostępniliśmy funkcję hakowania wzrostu PressPad o nazwie „Wskazówki dotyczące wzrostu”. Cel jest jasny: pomóc wydawcom sprzedawać więcej subskrypcji i sprawić, by aplikacje czasopism były jeszcze łatwiejsze do znalezienia.

Oferujemy nasze aplikacje magazynowe za darmo, a to innowacyjne podejście biznesowe napędza kierunek, w którym zmierza PressPad – od oprogramowania do publikacji cyfrowych po marketingową platformę do publikacji mobilnych, zapewniającą dystrybucję treści i monetyzację, dwa kluczowe aspekty udanego publikowania cyfrowego.

Edycja [20 kwietnia 2016 r.]: Przestaliśmy oferować darmowe plany cenowe (darmowe aplikacje) od 2015 roku. PressPad nadal oferuje usługę publikacji cyfrowej w przystępnej cenie dla wydawców takich jak Ty.

Dowiedz się więcej o „Wskazówkach dotyczących rozwoju” i idei stojącej za tą funkcją.

Czym są „Wskazówki dotyczące wzrostu”?

Jest to inteligentna lista rzeczy do zrobienia z poradami krok po kroku, aby pomóc wydawcom w promowaniu ich aplikacji mobilnych.

Dlaczego wydawcy potrzebują „Growth Tips”?

Wydawcy korzystający z PressPad niekoniecznie muszą znać się na marketingu od podszewki lub być obeznani z technologią. Doradzamy, jak zmaksymalizować liczbę pobrań aplikacji i sprzedaż subskrypcji.

Kiedy pojawią się nowe „Wskazówki dotyczące rozwoju”?

Zasadniczo co kilka dni publikowane będą nowe wskazówki. Jeśli więc jesteś jednym z naszych wydawców, zalecamy sprawdzanie pulpitu nawigacyjnego co tydzień w celu podjęcia odpowiednich działań.

Gdzie mogę znaleźć moje „Wskazówki dotyczące rozwoju”?

Za każdym razem, gdy pojawi się nowa wskazówka, wydawca zobaczy powiadomienie na górnym pasku swojego konta PressPad. Po kliknięciu na powiadomienie, wydawca zostanie przeniesiony do listy wskazówek, gdzie może zobaczyć szczegóły działania, które należy podjąć. Zwykle jest to krótka notatka opisująca krok po kroku, co należy zrobić (w tym linki, zdjęcia i wkrótce samouczki wideo).

Jak wyglądają „wskazówki dotyczące wzrostu”?

Temat porady jest prostym i jasnym wezwaniem do działania, podczas gdy główna część jest znacznie bardziej szczegółowym opisem krok po kroku, który może zawierać linki, zdjęcia, a nawet samouczki wideo.

Wysyłaj powiadomienia push w każdą sobotę, aby zwiększyć sprzedaż

Nasza analiza pokazuje, że wysyłanie powiadomień push w weekend może zwiększyć sprzedaż nawet o 300%. Dzieje się tak, ponieważ:

  • Ludzie często zapominają o aplikacjach, które pobrali w ciągu tygodnia. Przypomnij im o swojej aplikacji.
  • Ludzie częściej korzystają z urządzeń mobilnych w weekendy.
  • Najlepszy czas na wysyłanie powiadomień push to godziny od 21:00 do 1:00 w nocy.

Czytaj więcej…

To dopiero początek

Jest to pierwszy krok podjęty przez PressPad, w którym przygotowujemy wskazówki ręcznie, ponieważ są one dobre dla wszystkich i każdy wydawca może z nich skorzystać. Chcemy, aby wydawcy podejmowali działania, aby system stawał się mądrzejszy z każdym podjętym działaniem.

W drugim kroku PressPad będzie rozpoznawał spersonalizowane wzorce. Oznacza to, że konkretny wydawca zostanie poinformowany o tym, co należy zrobić w oparciu o jego osiągnięcia skorelowane z działaniami, które podjął w przeszłości.

Prawdziwa wartość wiedzy tkwi we właściwym jej wykorzystaniu i dobrym wyczuciu czasu, a PressPad jest tutaj, aby pomóc.