fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Czy wiesz, że PressPad prowadzi program partnerski, dzięki któremu możesz generować pasywny dochód polecając naszą cyfrową platformę wydawniczą? Dzielimy się zyskiem 50/50 z naszymi partnerami biznesowymi – Jeśli chcesz zobaczyć, jak łatwo zostać partnerem biznesowym PressPad i zacząć zarabiać, przeczytaj dalszą część tego artykułu.

Poprzez Centrum Partnerskie chcemy pomóc innym wydawcom zaistnieć na rynku mobilnym, publikując ich magazyny, komiksy, a nawet katalogi branżowe w App Store i Google Play jako natywną aplikację mobilną.

PressPad stworzy aplikację Newsstand bez kosztownego rozwoju oprogramowania i pomoże stworzyć cyfrowe kanały dystrybucji. Jesteśmy jedyną opcją dla wszystkich firm i osób, które chcą wypróbować publikację cyfrową/mobilną i szybko, w ciągu kilkunastu dni, wprowadzić nowy tytuł do obiegu w sklepach mobilnych Apple i Google. Wszystko bez kosztownych inwestycji z Twojej strony.

Studium przypadku

Nasz partner biznesowy z Republiki Południowej Afryki nie posiadał żadnego wcześniejszego doświadczenia w obszarze publikacji cyfrowych, ale wykazał się sporą spostrzegawczością, zdając sobie sprawę z potencjału drzemiącego w lokalnym rynku. Czasopisma, które wygrywa, to lokalne tytuły, głównie dotyczące jego pasji, jaką jest polowanie.

Czytelnicy publikowanych treści pochodzą głównie z RPA, USA, Wielkiej Brytanii i… Szwecji, co jest doskonałym przykładem na to, jak lokalne treści mogą z powodzeniem penetrować globalne rynki. Co więcej, stanowi to potwierdzenie tezy, że magazyny cyfrowe są glokalnym nośnikiem treści.

  • Nazwa projektu: PressPad South Africa
  • Data rejestracji w programie rejestracyjnym PressPad: Styczeń 2013 r.
  • Liczba zdobytych magazynów: 5
  • Przykład magazynu: Africas Bow Hunters Magazine
  • Średnio każdy magazyn generuje 100 USD miesięcznego przychodu, który w 100% trafia do naszego partnera.

Nasz partner z Pretorii w Republice Południowej Afryki nadal zdobywa nowe tytuły, a wartość jego miesięcznej prognozy stałych zarobków wciąż rośnie z każdym pozyskanym magazynem.

Kluczowe wnioski

Jeśli nie prowadzisz działalności wydawniczej, ale chcesz stworzyć własne, pasywne źródło dochodu, jest to możliwe w Programie Partnerskim PressPad. Poszukiwania potencjalnych wydawców warto rozpocząć w kręgu znajomych, z którymi dzielimy pasje. Następnie zaleca się eksplorację grup tematycznych na LinkedIn, które nie są związane z branżą wydawniczą oraz grup zainteresowań na Facebooku.

Istotną wartością jest fakt, że wydawca magazynu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z publikacją mobilną. Wystarczy udostępnić plik PDF zawierający magazyn.

Cyfrowy przepływ publikacji

1. Jak działa program partnerski PressPad?

Aby zgłosić się do Programu Partnerskiego PressPad nie trzeba prowadzić własnej firmy. Nie trzeba też posiadać wiedzy z zakresu wydawnictw czy projektowania aplikacji mobilnych. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny i czekać na pomyślną weryfikację.

Partnerzy otrzymują możliwość sprzedaży produktów mobilnych PressPad:

  • Apple, aplikacja Newsstand (zgodna z urządzeniami iPhone/iPad/iPod touch)
  • Google Play, aplikacja na Androida

Obie aplikacje dedykowane są wydawcom magazynów, czasopism czy komiksów, którzy chcą publikować swoje tytuły w formie aplikacji mobilnych.

Po wgraniu pliku PDF z magazynem Klienta, PressPad rozpoczyna produkcję aplikacji mobilnej. W sklepie Google Play aplikacja pojawia się co pięć dni roboczych, natomiast w Apple App Store magazyn pojawia się po około 14 dniach – co wynika z procesu weryfikacji Apple.

Od tego momentu użytkownicy mogą pobierać aplikacje i kupować dostęp do wydań w ramach jednorazowego zakupu lub rocznej subskrypcji.

2. Ile mogę zarobić jako partner biznesowy PressPad?

PressPad szczyci się unikalnym modelem biznesowym, który jest bardzo przyjazny dla wydawców, a jednocześnie pomoże Ci jeszcze skuteczniej pozyskiwać nowych wydawców, ponieważ nasze aplikacje są dla nich bezpłatne. Krótko mówiąc, nie ustalamy sztywnej opłaty miesięcznej, pobieramy do 299 dolarów miesięcznie z kwoty zarobionej przez dany magazyn/aplikację. 50% tej kwoty to zysk dla naszego partnera biznesowego, czyli Ciebie! [Edycja: Od 2015 r. nie oferujemy bezpłatnych planów cenowych].

Oczywiście magazyn może zarobić mniej w danym miesiącu. W takim przypadku nadal dzielimy się z naszym partnerem (Tobą) w modelu 50/50, a wydawca nie musi nadrabiać różnicy.

Przykład 1

W styczniu magazyn „X” zarobił 550 dolarów. Apple i Google przesyłają nam tę kwotę po miesiącu, czyli na początku marca. W marcu wypłacamy wydawcy zarobione $251, a kwotę $149,5 przelewamy na konto PayPal. Pozostałe 149,5$ zostaje w PressPad.

Przykład 2

W kwietniu magazyn „Y” zarobił 50 dolarów. Apple i Google przesyłają nam tę kwotę na początku czerwca. Dlatego w czerwcu otrzymasz 25 USD jako nasz partner, podczas gdy my zatrzymamy pozostałe 25 USD. W tym przypadku wydawca nie osiągnął poziomu sprzedaży gwarantującego zysk, ale też nie musi dopłacać.

Krótko mówiąc, rozwijamy się, gdy rozwijają się nasi wydawcy. A dla nas ważne jest, aby wydawcy sprzedawali jak najwięcej wydań. Z tego powodu pomagamy naszym magazynom sprzedawać więcej wydań cyfrowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Kluczowe wnioski

Maksymalna miesięczna kwota zysków dla partnera biznesowego PressPad z jednego magazynu wynosi 149,5 USD/miesiąc. Jeśli opublikujemy 4 magazyny, które dobrze się sprzedają, można zarobić nawet 598 dolarów miesięcznie. Jeśli zdobędziesz tylko jeden magazyn miesięcznie, po roku Twój miesięczny dochód może wynieść 1794 USD – bez żadnych początkowych wkładów ani dodatkowych działań!

3. Jak dołączyć do Programu Partnerskiego PressPad?

Aby dołączyć do Programu Partnerskiego PressPad, wystarczy przejść pomyślną weryfikację, korzystając z tego formularza rejestracyjnego.

O przyjęciu do Programu Partnerskiego zostaniesz powiadomiony e-mailem w ciągu 24 godzin. Od tego momentu możesz oficjalnie rozpocząć działania jako nasz Partner.

Technicznie rzecz biorąc, jesteś dla nas wydawcą, więc nie musimy podpisywać żadnej umowy (wystarczy zaakceptować warunki korzystania z usługi na naszej stronie internetowej). Mimo to większość uczestników naszego programu podpisuje umowę partnerską, której projekt prześlemy ci e-mailem.

4. W jakim modelu działają uczestnicy Programu Partnerskiego PressPad?

PressPad nie narzuca żadnego sposobu, w jaki nasi partnerzy powinni świadczyć usługi swoim klientom. Wyróżniamy jednak dwa modele operacyjne, które się sprawdzają:

Proste zalecenia

Jeśli polecisz produkty PressPad swojemu znajomemu wydawcy, który otworzy swoje konto w PressPad, pamiętaj, aby podać nam nazwę czasopisma, które zostało pozyskane dzięki Twojej rekomendacji. Dzięki temu będziemy mogli poprawnie obliczyć Twój miesięczny przychód.

Działanie w imieniu wydawcy

Zdecydowanie bardziej popularnym sposobem działania stosowanym przez naszych partnerów biznesowych jest świadczenie usługi publikacji mobilnej w imieniu swoich wydawców. W tym modelu nasz partner biznesowy sam rejestruje czasopismo w PressPad, wykorzystując do tego swój adres e-mail + nazwę czasopisma (np. jeśli partner zarejestrował się w programie partnerskim za pomocą adresu name@domain.com, to każde pozyskane czasopismo powinien zarejestrować w formie nazwa+title@domain.com). Dzięki temu będzie można w prosty sposób przełączać się pomiędzy swoimi magazynami z poziomu panelu PressPad).

Kluczowe wnioski

Publikuj każdy zdobyty magazyn na nowym koncie PressPad. Konto można zarejestrować w standardowy sposób, za pośrednictwem strony rejestracyjnej.

5. Do kogo skierowany jest PressPad?

W żaden sposób nie ograniczamy naszych partnerów biznesowych. Z pewnością pozyskiwanie wydawców czasopism jest łatwiejsze dla insiderów, którzy są aktywni w tym konkretnym obszarze. Są to firmy z branży DTP, inni dostawcy, ale także sami wydawcy czasopism.

Wydawnictwa cyfrowe to jednak nie tylko magazyny, ale także komiksy, czy nawet materiały marketingowe w postaci cyklicznie aktualizowanych folderów i katalogów.

Naszymi partnerami są małe i średnie wydawnictwa, autorzy, osoby związane z obszarem marketingu cyfrowego, przedsiębiorcy z różnych branż (turystyka, hotelarstwo, sport, muzyka itp.).

Obecnie znajdują się one głównie w następujących regionach:

  • Ameryka Północna
  • Wielka Brytania
  • Republika Południowej Afryki
  • Australia i Oceania
  • Azja

Jeśli chcesz zostać naszym partnerem, zapraszamy do przyłączenia się do nas. Potencjał jest ogromny, a dzięki dywersyfikacji nisz tematycznych nasi partnerzy pochodzący z tego samego regionu nie przeszkadzają sobie nawzajem.

Zapisz się do programu partnerskiego PressPad i zacznij budować swój pasywny dochód dzięki rosnącej popularności publikacji cyfrowych, napędzanej przez masową dostępność urządzeń mobilnych.