fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Podczas rozwoju PressPada korzystaliśmy z wiedzy innych, bardziej doświadczonych osób i marek. Byli dla nas mentorami. To był czas intensywnej nauki. Teraz nadszedł czas, aby zadziałało to w drugą stronę.

Jeśli jesteś wydawcą magazynu, blogerem lub wydawcą wiadomości, zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy.

PressPad pomaga wydawcom od 2011 roku.

W tym czasie testowaliśmy wiele taktyk marketingowych i uczyliśmy się poprzez działanie. Cóż, nadal to robimy.

Naszym celem jest dzielenie się wiedzą, aby pomóc (nie tylko) młodym wydawcom w strategii cyfrowej.

Dlatego organizujemy bezpłatne sesje konsultacyjne dla aktywnych wydawców internetowych, którzy zmagają się z rozwojem i chcą skuteczniej promować swoją markę w sieci mobilnej.

Publikowanie bezpłatnych konsultacji z ekspertem PressPad

Wypełnij poniższy formularz, aby zarezerwować miejsce na bezpłatną konsultację

Istnieje wiele różnych wyzwań cyfrowych, przed którymi stoją blogerzy, marketerzy treści i magazyny internetowe. Od początku naszej działalności staramy się zrozumieć życie zawodowe wydawców internetowych i ich cele biznesowe.

Patrzymy na branżę wydawniczą online jako całość.

Koncepcja ta obejmuje działania blogerów, wydawców czasopism i marketerów internetowych. Każda z tych grup zmaga się z podobnymi codziennymi wyzwaniami, takimi jak brak ruchu na stronie internetowej (sprawdź nasz poprzedni artykuł na ten temat, w którym omawiamy sposoby na zwiększenie ruchu na blogu i czytelnictwa).

Jakie są wspólne wyzwania wydawców internetowych i marketerów treści?

Przyjrzyjmy się niektórym z najczęstszych problemów, z którymi na co dzień borykają się wydawcy.

  • Dlaczego mój magazyn internetowy nie konwertuje?
  • Dlaczego mój blog WordPress rozwija się zbyt wolno?
  • Jak zwiększyć liczbę subskrypcji mojego magazynu online?
  • Jak promować mój blog, mój magazyn, moje treści online?
  • Jak zwiększyć retencję na moim blogu?
  • Jak zarabiać na treściach w sieci mobilnej?
  • Jak otworzyć natywny kanał reklam mobilnych na moim blogu?
  • Jak uzyskać większy ruch internetowy na moim blogu?

– Czy czytając powyższą listę pomyślałeś „to mnie dotyczy”?

Jeśli odpowiedziałeś „tak”, nie czekaj. Kliknij tutaj, aby zarezerwować miejsce na bezpłatną konsultację.

Być może chciałbyś dodać coś do tej listy? Zostaw komentarz poniżej.

Z przyjemnością Ci pomożemy.