Kilka dni temu podczas Mobile Media Strategies 2012 w Londynie Jasper Jackson z TheMediaBriefing przeprowadził krótki wywiad wideo z Rebekah Billingsley z Immediate Media. Naszą uwagę przykuła część dotycząca porad dla wydawców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z publikowaniem mobilnym:
Cytat Rebekah Billingsley:
Moja rada zawsze brzmi: zacznij od podstaw i spróbuj zrobić jak najwięcej rzeczy (…) zacznij od dość prostych plików PDF.
To jest dokładnie to, co staramy się robić z PressPadem. Zaczęliśmy jako zaawansowane wieloplatformowe aplikacje HTML5 w natywnych opakowaniach z niestandardowymi układami itp., ale potem przeszliśmy do prostych plików PDF, ponieważ właśnie od tego zaczynają nasi klienci. Z pewnością w przyszłości ponownie wprowadzimy HTML5, ale na razie chcemy być tam, gdzie większość wydawców i pomóc im zacząć.
Rebekah Billingsley jest dyrektorem wydawniczym w Immediate Media, które ma 35 tytułów w kiosku. Niektóre z nich są naprawdę interaktywne, ale wszystkie zaczęły się jako proste wydania PDF. Zobacz przemyślenia Rebekah na temat możliwości i wyzwań stojących przed wydawcami mobilnymi:
Teraz twoja kolej. Wyraź swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.