Jeśli myślisz, że stworzenie własnej aplikacji mobilnej zawierającej Twój magazyn jest ryzykowne, nie możesz być w błędzie. Dzięki naszemu rozwiązaniu klikniesz swoją aplikację w pięć minut, a reszta należy do nas.
PressPad to cyfrowa platforma wydawnicza i marketingowa, która pozwala ludziom zarabiać na własnych treściach na urządzeniach mobilnych. Pomagamy naszym wydawcom osiągnąć sukces na platformach sklepowych Apple i Google oraz towarzyszymy im w drodze do monetyzacji.
PressPad pozwala osiągnąć więcej za mniej niż typowe oprogramowanie do publikacji cyfrowych.
Jak to robimy? Przede wszystkim wspieramy dwie największe platformy mobilne: Apple App Store (Newsstand) i Google Play Store. Pomagamy również naszym wydawcom w sprzedaży za pomocą dostępnych narzędzi marketingowo-sprzedażowych. Wewnętrzny system wspierający rozwój PressPad doradzi ci krok po kroku, jak wzmocnić lejek sprzedaży, jak otworzyć nowe kanały dystrybucji i jak skutecznie sprzedawać online.
Od PDF do aplikacji w 3 prostych krokach
1. Potrzebne jest konto PressPad.
Zarejestruj się w PressPad za darmo, aby rozpocząć.
2. Prześlij plik PDF.
Kliknij zielony przycisk „Wybierz plik PDF”. W wyświetlonym oknie wybierz plik PDF z wydaniem magazynu.
3. Poczekaj na zakończenie przesyłania, a następnie wypełnij formularz w poniższym widoku.
Bardzo ważne jest, aby mądrze odpowiedzieć na te pytania, ponieważ wpłyną one na widoczność w App Store i sposób, w jaki Google zobaczy Twoją aplikację w każdym sklepie z aplikacjami.
Nazwa magazynu – to jest to, co klienci zobaczą na swoich tabletach i telefonach. Powinieneś użyć czegoś, czego ludzie szukają. Na przykład, jeśli twój magazyn jest poświęcony samochodom w Australii, spróbuj „Australian Street Cars Magazine”.
Wskazówka: Traktuj nazwę swojej aplikacji magazynu cyfrowego jako najsilniejszą frazę kluczową.
Opis – chociaż to pole tekstowe jest stosunkowo małe, limit dla tego opisu magazynu wynosi 4000 znaków i powinieneś użyć co najmniej 1 tysiąca. Jest to opis magazynu w Apple App Store i Google Play Store. Ważne jest, aby użyć powiązanych słów kluczowych i opisać zawartość magazynu.
Wskazówka: Czytelnicy podejmują decyzje zakupowe na podstawie pierwszych dwóch zdań tego opisu. Postaw sprawę jasno i użyj zdań wzywających do działania.
Cena wydania – jest to cena za jedno wydanie magazynu. Istnieje prawie 90 poziomów cen. Apple zmusza nas do korzystania z nich i nie możemy ustalać własnych cen. Jest to cena dla użytkownika końcowego, więc Apple pobiera od niej 30%.
Cena subskrypcji (1 rok) – jest to cena za roczną subskrypcję magazynu, bez względu na częstotliwość publikacji. Jest to subskrypcja automatycznie odnawiająca się, co oznacza, że po upływie roku ponownie obciąży czytelnika.
Wskazówka: Należy dążyć do sprzedaży prenumerat, a nie pojedynczych wydań. Dobrą praktyką jest obniżenie ceny rocznej subskrypcji w stosunku do ceny pojedynczego wydania. Na przykład, jeśli cena pojedynczego wydania wynosi 1,99 USD, a magazyn publikowany jest 12 razy w roku, warto rozważyć 20% zniżki na roczną subskrypcję.
Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij zielony przycisk „Zapisz” i zamów aplikacje. Na następnym ekranie potwierdź zamówienie, klikając zielony przycisk z napisem „OK, przyjąłem”. W tym momencie jesteśmy już powiadomieni o Twoim zamówieniu i rozpoczniemy tworzenie aplikacji dla Ciebie.
Aplikacja na iOS pojawi się w App Store po około 10 dniach (proces weryfikacji przez Apple zajmuje trochę czasu). Jeśli chodzi o Google, aplikacja magazynu pojawi się w Google Play po maksymalnie 5 dniach.
To wszystko. Zanim aplikacje zostaną ukończone, otrzymasz wszystkie niezbędne linki do swoich aplikacji. Otrzymasz wszystkie materiały promocyjne i zostaniesz zaproszony do zamkniętej, ekskluzywnej, samowystarczalnej grupy wydawców.
Jeśli kiedykolwiek opracujesz lepszy opis swojej aplikacji lub potrzebujesz innych zrzutów ekranu do wyświetlenia w sklepie z aplikacjami, zawsze możesz do nas napisać. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci odnieść sukces.