Australian Street Car to magazyn motoryzacyjny poświęcony zmodyfikowanym samochodom od początku XX wieku po współczesne auta. Można w nim znaleźć informacje na temat pokazów samochodowych, wyścigów drag racing, wyścigów torowych, driftu i wszystkiego innego, co dotyczy australijskiej sceny motoryzacyjnej.
Craig, z tego co wiem, założyłeś swój magazyn dawno temu…
Craig Muller: Tak, zaczęliśmy w 2002 roku i byliśmy znani jako Queensland Street Car aż do 2013 roku, kiedy to zmieniliśmy nazwę na Australian Street Car, aby zaspokoić zapotrzebowanie naszych czytelników z całej Australii. Tak więc jesteśmy drukowaną publikacją od 11 lat.
Dlaczego więc zdecydowałeś się prowadzić magazyn cyfrowy?
Zdecydowałem się rozszerzyć nasz drukowany magazyn na sferę cyfrową, ponieważ miałem wiele zapytań od zagranicznych czytelników, którzy chcieli czytać nasz magazyn, jednak koszty wysyłki międzynarodowego magazynu były bardzo drogie. Wersja cyfrowa daje nam możliwość, by ludzie na całym świecie mogli cieszyć się naszym magazynem w przystępnej cenie.
Czy utrzymujesz kontakt ze swoimi czytelnikami?
Tak, zawsze pozostajemy w kontakcie z naszymi czytelnikami, ponieważ uważamy, że pozwala im to pomóc w kierowaniu kierunkiem ewolucji naszej publikacji. W końcu to my tworzymy magazyn, aby mogli go czytać i cieszyć się nim.
Jak promować swój magazyn cyfrowy?
Mamy stronę na Facebooku, która pomaga promować nasz cyfrowy magazyn, a także pocztę pantoflową. W tej chwili skupiam się głównie na promowaniu drukowanej wersji magazynu.
Która sieć społecznościowa jest dla Ciebie najlepsza?
Uważamy, że Facebook działa najlepiej, jeśli chodzi o dotarcie z naszą nazwą do potencjalnych czytelników.
Na wynos: Australian Street Car Magazine jest bardzo dostępny w każdej chwili, aby porozmawiać z czytelnikami za pośrednictwem poczty elektronicznej, lokalnych targów i wydarzeń, a nawet przez telefon dla lokalnych czytelników mieszkających w Australii.
Craig Muller jest redaktorem naczelnym Australian Street Car Magazine