fbpx Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Blog poświęcony publikacjom cyfrowym prowadzony przez PressPad Posty

W Przyszłym Roku Newsweek Przejdzie Na Technologię Cyfrową

Bardzo interesująca decyzja Newsweeka:

Dziś rano informujemy o ważnych wydarzeniach w Newsweeku i The Daily Beast. Newsweek przejdzie na format całkowicie cyfrowy na początku 2013 roku. W ramach tej zmiany ostatnim wydaniem drukowanym w Stanach Zjednoczonych będzie numer z 31 grudnia.

Newsweek zostanie przemianowany na Newsweek Global i będzie publikowany za pośrednictwem The Daily Beast, w większości e-czytników i systemów operacyjnych. Postrzegamy to jako bardzo ważny kamień milowy w historii wydawniczej. Wierzymy, że Newsweek poradzi sobie dobrze, ponieważ rok 2013 jest postrzegany jako rok zmian. To będzie rok, w którym wydawcy albo przeniosą się na platformę cyfrową, albo będą zmuszeni do zamknięcia/ograniczenia działalności. Tak widzi to również Baba Shetty z The Daily Beast:

Journalism.co.uk Na Newsstand Approach

Dziennikarka Sarah Marshall zebrała w jednym artykule opinie na temat publikowania za pomocą Apple iOS Newsstand. Jeśli jesteście ciekawi, co Future, Vogue, The Week i inni myślą o Newsstand, wprowadzonym przez Apple nieco ponad rok temu, śmiało czytajcie posty Sarah.

Ten fragment przykuł naszą uwagę:
„Najważniejsze jest to, że udało nam się to zrobić szybko”, powiedział on [Mike Goldsmith, redaktor naczelny ds. wydań cyfrowych w Future Publishing – Paul] portalowi Journalism.co.uk, wyjaśniając, że Future zdecydowało, że najlepszym podejściem będzie przygotowanie się na uruchomienie Newsstand poprzez stworzenie aplikacji PDF dla swoich tytułów.

„Niektórzy ludzie nie uważali tego za szczególnie eleganckie rozwiązanie lub najbardziej futurystyczne rozwiązanie tego, czym powinno być wydanie cyfrowe na czymś tak wspaniałym jak iPad, ale pozwoliło nam to wejść tam, uczyć się, uzyskać pewne analizy, porozmawiać z klientami i dowiedzieć się, czego chcą” – dodał Goldsmith.

10 Prostych Zasad Informowania Czytelników O Magazynie Mobilnym

Wydawcy napotykają ten problem podczas uruchamiania wersji mobilnej: jak powiadomić obecnych czytelników np. o aplikacji Newsstand na iOS.

Oto kilka przykładów, które naszym zdaniem działają. Niektóre z nich wymagają zalogowania się na Apple Developer Account. Możesz to zrobić bez płacenia 99 $ rocznego członkostwa i nadal pobierać te materiały. Moglibyśmy po prostu skopiować te materiały, ale zmieniają się one od czasu do czasu i lepiej jest mieć zawsze najnowsze. Jeśli chcesz, zawsze możemy wysłać Ci najnowsze e-mailem.

Omówiliśmy tutaj tylko kwestie techniczne, ale napiszemy kolejny post o najlepszych praktykach biznesowych podczas uruchamiania na urządzeniach mobilnych.

Rebekah Billingsley O Publikowaniu Na Urządzeniach Mobilnych: Zacznij Od Podstaw Z Plikami PDF

Kilka dni temu podczas Mobile Media Strategies 2012 w Londynie Jasper Jackson z TheMediaBriefing przeprowadził krótki wywiad wideo z Rebekah Billingsley z Immediate Media. Naszą uwagę przykuła część dotycząca porad dla wydawców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z publikowaniem mobilnym:

Dlaczego Self-publishing Jest Dla Nas Tak Ważny (i Powinien Być Również Dla Ciebie)?

Aktualizacja: od czasu utworzenia tego postu zmieniliśmy nasze ceny. Teraz aplikacje Newsstand są bezpłatne dla wydawców czasopism. Przeczytaj więcej o naszej nowej ofercie.

Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy myśleć o PressPadzie, mieliśmy wiele pomysłów na to, jak może działać i jakie funkcje może mieć. Ale niezależnie od poziomu zaawansowania, o którym mówiliśmy, jedna rzecz się nie zmieniła: chcieliśmy, aby PressPad był samoobsługowym narzędziem do publikowania.

Możesz zapytać, dlaczego samoobsługa jest dla nas tak ważna. Kiedy po raz pierwszy badaliśmy branżę wydawniczą, wiele produktów (nie tylko wydawnictw mobilnych, ale całej gamy usług) działało w modelu oldschoolowym: pozwalały ci skontaktować się z przedstawicielem handlowym, a następnie przygotowywały dla ciebie pisemną ofertę i zwracały się do ciebie, gdy była gotowa.

O Co Tak Naprawdę Chodzi W Kiosku App Store?

Często jesteśmy pytani, czy Newsstand jest w jakiś sposób konkurencyjny dla PressPada. W rzeczywistości jest komplementarny, ale nie jest to oczywiste, więc postanowiliśmy spisać wszystko, czym naprawdę jest „Newsstand”:

Newsstand to specjalny folder na urządzeniach z systemem iOS, w którym przechowywane są wszystkie gazety i czasopisma. Łatwe.

Przejdźmy teraz do bardziej skomplikowanych rzeczy: czasopisma korzystające z Newsstand muszą mieć subskrypcje.
Oznacza to, że użytkownik może wybrać jeden z kilku różnych okresów, w których nowe wydania będą automatycznie dostarczane na jego urządzenie. Dostępne okresy subskrypcji to: 1 tydzień, 1 miesiąc, 2 miesiące, 3 miesiące, 6 miesięcy i rok.

Nie Rujnuj Swoich Działań Marketingowych Przez… Nazwę Aplikacji

Jeśli chodzi o nazwy aplikacji, najbardziej oczywistym przypuszczeniem jest nazwa magazynu, prawda? Tak też myśleliśmy, ale krótkie spojrzenie wstecz na nasze wcześniejsze doświadczenia z aplikacjami mówi co innego.

Tworzyliśmy gry, narzędzia i spędziliśmy trochę czasu na wydawaniu książek na urządzenia mobilne. Nauczyliśmy się kilku rzeczy, które można zastosować również do czasopism. Po pierwsze, w App Store Apple istnieją w rzeczywistości dwie różne nazwy: ta, która jest wyświetlana pod ikoną / okładką na urządzeniu i ta, która jest używana w samym App Store.

Pierwsza powinna być krótka, ostra i łatwa do zapamiętania. Nie ma limitu znaków, ale oto, co się dzieje, gdy używasz zbyt wielu znaków (w tym przypadku „Ta nazwa aplikacji jest zbyt długa”):